شیائومیمی

گزارش : تاریخ معرفی و برخی مشخصات حیاتی سری تبلت های Xiaomi Pad 6 به بیرون درز پیدا کرد .

چندی پیش طی خبری اولین اطلاعات درز پیدا کرده درباره سری تبلت های Xiaomi Pad 6 را با شما در میان گذاشتیم . حال دقایقی پیش اطلاعات جدیدی درباره این سری تبلت ها به بیرون درز پیدا کرده است . بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست رسیده ، به ظاهر شیائومی در نظر دارد در ششمین سری از تبلت های خود پرده از 3 مدل با نام های Xiaomi Pad 6 Pro ، Xiaomi Pad 6 و Xiaomi Pad 6 Ultra بردارد .

درباره نسخه Ultra هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست ، اما برخی از درزدهندگان میگویند شیائومی تبلت های Xiaomi Pad 6 و Xiaomi Pad 6 Pro را با پشتیبانی از شبکه های نسل 4 معرفی خواهد کرد و Xiaomi Pad 6 Ultra همان نسخه Pro با پشتیبانی از شبکه های نسل 5 میباشد . پیشتر گفتیم شاید شیائومی در این سری تبلت ها از چیپست پرچمدار مدیاتک ( Dimensity 9000 یا حدأقل Dimensity 8100 ) بهره بگیرد ؛ اما اطلاعات جدید چنین موضوعی را تأیید نمیکنند .

یک منبع موثق به تحریریه شیائومی پارس گفته است که Xiaomi Pad 6 و Xiaomi Pad 6 Pro به چیپست « sm8250ac » مجهز خواهند شد ، که همان Snapdragon 870 خودمان میباشد . این موضوع منطقی به نظر میرسد ، چون پیشتر تبلت پرچمدار Xioami Pad 5 Pro نیز به همین چیپست مجهز شده بود . اما به نظر داستان درباره Xiaomi Pad 6 Ultra کمی متفاوت میباشد ، چون بر اساس اطلاعات موثق به دست رسیده ، این تبلت به چیپست « sm8350 » یا همان Snapdragon 888 مجهز خواهد شد .

این موضوع شاید برای کاربرانی که به دنبال چیپست های پرچمدار ( مانند اسنپدراگون 8 نسل 1 ) بودند کمی نا امید کننده باشد ، اما به نظر تصمیمی عقلانی می آید ، چون در صورت استفاده از چیپست های پرچمدار ، شیائومی دیگر نمیتواند وارد بازار رقابتی شود . در پایان ، منبع خبری ما اذعان میکند که تبلت Xiaomi Pad 6 به صفحه نمایشی با رزلوشن 2.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد . در باب طراحی هنوز هیچ حرفی به میان نیامده است ، اما گفته میشود این تبلت ها با طراحی جدیدی در ماه آگوست ( شهریور ) معرفی خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا