سایر محصولاتشیائومی

اولین گوشی هوشمند شیائومی با شارژر 200 واتی را بشناسید !

در ماه May سال 2021 میلادی شیائومی پرده از فناوری های شارژ 200 واتی سیمی و 120 وات بیسیم برداشت . هر چند هنوز خبری از شارژ 120 وات بیسیم نیست ، اما ممکن است به زودی شیائومی یک گوشی هوشمند با شارژ 200 واتی سیمی معرفی کند . دلیل این موضوع ، دریافت مجوزهای لازم این شارژر از 3C چین برای استفاده در یک گوشی هوشمند میباشد ؛ که نشان از معرفی آن در آینده ای نزدیک میدهد .

آداپتور این شارژر با شماره مدل MDY-13-EU موفق به کسب تأییدیه های لازم از 3C شده است . در تصویر مجوز کسب شده توسط این شارژر اشاره شده است که شارژر مذکور از حدأکثر سرعت شارژ 20V/10A یا همان 200 واتی بهره میبرد . جالب اینجاست که این شارژر با شارژرهای نسل قبل 11V6A ، 9V3A ، 5V3A و 17V10A همخوانی دارد و میتواند دستگاههای مجهز به این شارژرها را نیز به خوبی شارژ کند .

بر اساس اطلاعات دقیق ارائه شده از سوی شیائومی ، این فناوری شارژ میتواند یک گوشی هوشمند با باتری 4.000 میلی آمپر/ساعتی را در عرض تنها 8 دقیقه شارژ کند ؛ در حالی که این زمان در شارژر 120 واتی به 15 دقیقه میرسد ! شیائومی پیشتر از این فناوری بر روی گوشی Mi 10 Ultra به صورت آزمایشی بهره گرفته بود و شاهد شارژ شدن باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی این گوشی در عرض 10 دقیقه بودیم !

هنوز اطلاعات دقیقی درباره اینکه کدام گوشی شیائومی با این فناوری شارژ معرفی خواهد شد اخباری رسمی در دست نیست ، اما برخی از منابع خبری موثق ما میگویند که به زودی شیائومی از این فناوری شارژ در گوشی Xiaomi Mix 5 بهره خواهد گرفت . پیش از این قرار بود گوشی Xiaomi 12 Ultra به عنوان Xiaomi Mix 5 Pro وارد خانواده مذکور شود ، اما با جدا شدن این گوشی ، زمان معرفی سری میکس 5 به تعویق افتاد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا