شیائومیمی

اطلاعات جدیدی از پرچمداران آینده شیائومی به بیرون درز پیدا کرد .

شیائومی با سرعت بالایی در حال توسعه و آزمایش گوشی های سری Mi 11 میباشد ، که چندی دیگر با چیپست اسنپدراگون 875 معرفی خواهند شد . این روزها اخبار و شایعات بسیار زیادی پیرامون این گوشی ها به بیرون درز پیدا میکند . حال ساعاتی پیش یکی از منابع نزدیک به شیائومی اطلاعات جدیدی را از نسخه Pro به بیرون درز داده است . وی هنوز نمیتواند اطلاعات دقیق را برملا کند ، اما میگوید بر اساس چیزی که در بخش نرم افزاری Mi 11 Pro دیده است ، این گوشی توانایی شکار تصاویری با خروجی 50 مگاپیکسلی را خواهد داشت .

وی اشاره میکند سنسور این گوشی از مهندسی خاصی بهره میبرد و با ادغام 4 تصویر در 1 تصویر ، توانایی شکار تصاویر خارق العاده ای را دارد . البته هنوز کیفیت دقیق دوربین اصلی این گوشی هوشمند مشخص نیست اما در ادامه اینطور بیان شده است که این گوشی به سنسوری تله با خروجی تصاویر 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد . اما از Mi 11 چه خبر ؟ آیا این گوشی امکانات و ویژگی هایی همسان با نسخه Pro خواهد داشت یا شاهد تفاوت هایی همچون نسل قبل خواهیم بود ؟

بر اساس اطلاعاتی که یک منبع خبری دیگر افشا کرده است ، گوشی Mi 11 احتمالاً از آرایشی سه سنسوره در قسمت پشت بهره خواهد برد ، که به ترتیب شامل یک سنسور با لنز عریض ، یک سنسور با لنز فوق عریض و یک سنسور با قابلیت شکار تصاویر ماکرو میباشد . گفته میشود سنسور اصلی این گوشی 108 مگاپیکسلی است و توانایی شکار تصاویری با زوم 30 برابری را خواهد داشت . هنوز مشخص نیست شیائومی همچون نسخه Pro در نسخه استاندارد نیز از رزلوشن +Quad-HD بهره بگیرد یا خیر ، اما اطلاعات پیرامون این گوشی هنوز بسیار کم میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا