شیائومیاخبار ویژهمی

تماشا کنید: شیائومی از Xiaomi 12s Ultra Concept با قابلیت اتصال لنز DSLR پرده برداشت!

همه از گوشی Xiaomi 12S Ultra انتظار محصولی دوربین محور را داشتند که حسابی معادلات را برهم بزند؛ اما بر اساس آنچه کارشناسان تا به این لحظه گزارش کرده اند، سنسور 1 اینچی سونی هنوز توانایی رقابت با سایر سنسورهای دنیا را ندارد. حال گویا قرار نیست شیائومی از این گوشی دست بکشد! در جدیدترین حرکت انجام شده از سوی غول چینی دنیای تکنولوژی، با تغییراتی در دوربین اصلی، امروز شاهد معرفی نسخه ای مفهومی از گوشی مورد بحث با قابلیت اتصال لنز DSLR لایکا هستیم.

تولد نسخه مفهومی بهترین الترا

اینطور که مشخص است، گوشی Xiaomi 12S Ultra Concept کاملاً برای عاشقان عکاسی، آنهم از نوع حرفه ایش طراحی شده. بر اساس آنچه گفته میشود، این محصول همچنان به سنسور 1 اینچی سونی مجهز خواهد شد، اما به جای لنزهای عادی به کار رفته در نسخه اصلی، لنزی از سری M لایکا بر روی آن سوار میشود. با این حساب، شیائومی اولین کمپانی گوشی سازی دنیاست که موفق شده است یک لنز کامل کمپانی نام آشنای Leica را بر روی گوشی هوشمند مفهومی خود به کار گیرد و آنرا برای عکاسان حرفه ای مهیا کند.

تفاوت ها با نسخه اصلی

غول چینی در توضیح این محصول اضافه میکند که گوشی مورد بحث هم یک سوپر پرچمدار است و هم در بخش عکسبرداری، نیازهای کاربران حرفه ای را به خوبی تأمین میکند. هنوز توضیحات بیشتری درباره تکنولوژی پشت پرده این گوشی مفهومی به بیرون درز پیدا نکرده است، اما بر اساس توضیحات Lei Jun (مؤسس شیاومی)، این گوشی به 2 سنسور 1 اینچی مجهز میباشد. یک سنسور ظاهراً همان نمونه به کار رفته در نسخه استاندارد میباشد و سنسور میانی (پوشیده با محافظ یاقوت کبود) با لنز قابل اتصال حرفه ای کار خود را انجام میدهد. در زیر تیزر منتشر شده از این گوشی را میتوانید مشاهده کنید.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا