ردمیشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

گوشی Redmi 9 Power ، مقرون به صرفه قدرتمند شیائومی رسماً معرفی شد .

شیائومی ماه گذشته پرده از خانواده 3 نفره گوشی های Redmi Note 9 برای بازار چین برداشت ، که شامل 2 نسخه نسل 5 و یک نسخه نسل 4 میباشد . در طی 1 ماه گذشته اخبار و حتی تصاویر زیادی از نسخه جهانی عضو نسل 4 این خانواده منتشر شد ، که همگی را برای شما پوشش دادیم . حال شیائومی ساعاتی پیش رسماً پرده از گوشی Redmi 9 Power که نسخه جهانی گوشی Redmi Note 9 4G میباشد برداشت . در ادامه با معرفی این گوشی هوشمند با ما همراه باشید .

 

« مشخصات گوشی Redmi 9 Power »

این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.53 اینچی با پنل LCD و رزلوشن +FHD ، استاندارد تصویر 19:5:9 و درخشندگی تصویر 400 نیت مجهز میباشد . شیائومی برای این گوشی هوشمند از سلفی با بریدگی قطره ای بهره گرفته است ، که در داخل آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی قرار دارد . این صفحه نمایش با پوشش گوریلاگلس نسل 3 محافظت میشود و برای محافظت چشم کاربر در برابر نورهای مضر آبی ، دارای گواهینامه TUV است .

بدنه این گوشی از جنس پلی کربنات درجه یک ساخته شده است و برند “REDMI” به صورت عمودی بر روی آن حک شده است . چیدمان دوربین این گوشی هوشمند عمودی و داخل یک مستطیل میباشد . شیائومی برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند از آرایشی 4 گانه بهره گرفته است ، که به ترتیب شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض ، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض ، یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق دهنده میشود .

در سمت راست گوشی ما دکمه پاور عجین شده با سنسور اثر انگشت را میتوانیم مشاهده کنیم و در سمت چپ ، شیار سیمکارت + مموری کارت قرار دارد ، که از 2 سیمکارت در یک سینی پشتیبانی کرده و دارای درگاه اختصاصی مموری کارت با پشتیبانی از حافظه جانبی تا حجم 512 گیگابایت میباشد . در قسمت بالا درگاه اینفرارد و میکروفون دوم دستگاه قرار دارد و نهایتاً در قسمت پایین درگاه USB نوع C ، جک 3.5 میلی متری صدا با پشتیبانی از صدای غنی Hi-Res ، میکروفون اصلی و بلندگوی قدرتمند دستگاه دیده میشود .

قلب تپنده این گوشی هوشمند قدرت خود را از چیپست اسنپدراگون 662 کوآلکام میگیرد ، که با 4 گیگابایت حافظه رم نسل 4 یا LPDDR4 و 64 ( از نوع UFS2.1 ) یا 128 گیگابایت ( از نوع UFS2.2 ) حافظه داخلی همراه شده است . شیائومی برای این گوشی هوشمند از یک باتری غول پیکر 6.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 18 واتی بهره میبرد ، اما داخل جعبه یک شارژر 22.5 واتی برای شارژ کردن این باتری قرار گرفته است . شیائومی ادعا میکند با سیکل شارژ عادی ، باتری این گوشی تا 3 سال با هیچگونه افتی مواجه نخواهد شد .

سایر امکانات این گوشی هوشمند مقرون به صرفه شامل پشتیبانی از شبکه های نسل 4 ، قابلیت VoLTE و VoWiFi ، وایفای نسل 5 دوبانده ، بلوتوث نسل 5 ، تراشه مکان یاب قدرتمند GNSS ، شتاب سنج ، سنسور نور محیطی ، سنسور مجاورت ، قطب نما ، پوشش نانوی ضد پاشش آب ، پورت های محافظت شده در مقابل نفوذ آب ، سیستم خود تمیز شونده بلندگوها ، اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 12 میباشد . این گوشی هوشمند تنها 198 گرم وزن دارد و در رنگ های مشکی ، آبی ، سبز و قرمز عرضه خواهد شد .

 

« قیمت و زمان عرضه »

شیائومی برای نسخه با حافظه رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی Redmi 9 Power قیمت رقابتی 10.999 روپیه یا 150 دلار را در نظر گرفته است ، در حالی که نسخه با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 11.999 روپیه یا 163 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت . اولین فروش این گوشی هوشمند برای 22 دسامبر ( 2 دی 99 ) برنامه ریزی شده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا