ردمیشیائومی

اولین تیزر رسمی سری گوشی های جدید Redmi Note منتشر شد !

دیروز با انتشار تصویری اعلام کردیم سری گوشی های جدید ردمی نوت در تاریخ 26 نوامبر رسماً معرفی خواهند شد . حال ، شیائومی رسماً اعلام کرده است سری گوشی های جدید Redmi Note 9 5G دقیقاً در همین تاریخ ، رأس ساعت 8 به وقت محلی معرفی خواهند شد . در اولین تیزر رسمی تبلیغاتی سری گوشی های ردمی نوت 9 جدید ، ما میتوانیم طراحی نسخه استاندارد این گوشی را شاهد باشیم ، که در دو رنگ بسیار جذاب بنفش و آبی آسمانی قابل مشاهده است .

اینطور که میتوان حدس زد ، نسخه استاندارد همچون تصاویر درز پیدا کرده به دوربین اصلی با شکل دایره ای و 4 سنسور مجهز خواهد بود و فلش LED نیز ، در قسمت چپ به زیبایی جا خوش کرده است . قسمت جلوی این گوشی هوشمند به درستی مشخص نیست ، اما بر اساس اطلاعات از پیش درز پیدا کرده ، شیائومی برای نسخه استاندارد این گوشی هوشمند از سلفی حفره ای در قسمت وسط بهره خواهد گرفت ، که قطر کوچکی نیز دارد .

گفته میشود نسخه Pro این گوشی هوشمند به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ، صفحه نمایشی 6.67 اینچی از نوع LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزلوشن +FHD مجهز خواهد شد و سلفی این محصول نیز ، یک سنسور 16 مگاپیکسلی است . بر اساس تصاویر میتوان به درستی فهمید سری جدید به سنسور اثر انگشت در بدنه کناری مجهز میباشند و بر اساس آنچه پیشتر نیز گفتیم ، احتمالاً نسخه استاندارد به باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 22.5 و نسخه Pro به شارژ سریع 33 واتی مجهز خواهند شد .

دقیقاً در زمان نگارش این خبر بنچمارک جدیدی از نسخه Pro این گوشی هوشمند نیز منتشر شد ، که به ما میگوید Redmi Note 9 Pro 5G به چیپست اسنپدراگون 750G ، اندروید 10 و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز میباشد و این یعنی با نسخه ای ارتقا یافته از Mi 10T Lite برای بازار چین روبرو خواهیم بود . همانطور که میدانید ، اسم درون سازمانی این گوشی هوشمند M2007J17C و اسم رمز آن Gauguinpro است ، که پیشتر نیز اطلاعاتش به صورت کامل لو رفته بود .

در این تصاویر خبری از نسخه 4G نیست ، اما اوایل صبح امروز گوشی گوشی POCO M3 با اسم درون سازمانی M2020J19CG تأییدیه های لازم را برای معرفی از یک مرجع دیگر کسب کرد و میتوانیم انتظار داشته باشیم این گوشی هوشمند نسخه جهانی سومین گوشی هوشمند این سری است . در کنار این گوشی هوشمند ، Redmi Note 9T 5G نیز تأییدیه دیگری با اسم درون سازمانی M2007J22G برای بازارهای جهانی کسب کرد ، که نسخه جهانی گوشی Redmi Note 9 5G خواهد بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا