شیائومی

شایعه : تاریخ احتمالی معرفی MIUI 13 لو رفت !

با توجه به اینکه شیائومی با سرعت بسیار بالایی در حال کار کردن بر روی MIUI 12 و آوردن ویژگی های جدید به آن میباشد ، شایعاتی پیرامون MIUI 13 به گوش میرسد . بر کسی پوشیده نیست که شیائومی از هم اکنون کار بر روی نسخه بعدی رابط کاربری اختصاصی خود را شروع کرده است ، اما هنوز هیچ تاریخی برای معرفی و عرضه این نسخه در دست نیست .

حال دقایقی پیش یکی از مدیران انجمن شیائومی در چین ، تاریخ احتمالی معرفی MIUI 13 را لو داده است . بر اساس اطلاعاتی که وی ارائه کرده است ، شیائومی در نظر دارد در 3 ماهه دوم سال 2021 میلادی پرده از نسخه جدید رابط کاربری اش بردارد . شیائومی در مراسم مخصوص توسعه دهندگان خود که در ماه نوامبر برگزار شد ، پلتفرم رابط کاربری جدید خود را به نمایش بیرون آورد .

شیائومی پیش از این رابط کاربری MIUI 12 را در 3 ماهه اول سال 2020 میلادی معرفی کرد . حال اگر گزارش این شخص درست باشد ، باید کمی دیرتر از تاریخ معرفی رابط کاربری حال حاضر شیائومی منتظر معرفی نسل جدید باشیم . البته هنوز با قطع و یقین نمیتوان گفت شیائومی دقیقاً نسخه بعدی رابط کاربری خود را با نام MIUI 13 معرفی خواهد کرد ، چون هنوز راه زیادی تا معرفی آن باقی مانده است ؛ به همین دلیل توصیه میکنیم این خبر را با کمی چاشنی شایعه میل کنید !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا