بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومی

فوری : شیائومی انتشار MIUI 12 را برای 4 گوشی هوشمند کنسل کرد !

شیائومی بروزرسانی MIUI 12 را اواخر ماه آوریل در کشور چین رونمایی کرد . از آن پس ، کم کم ما شاهد انتشار این بروزرسانی تحت نسخه های بتای مختلفی برای گوشی های هوشمند شیائومی به صورت جهانی بودیم . حال پس از گذشت 8 ماه ، مشخص شده است که 4 گوشی هوشمندی که در لیست دریافت بروزرسانی MIUI 12 بودند ، به صورت بی سر و صدا از این لیست حذف شدند و اکنون دیگر بروزرسانی مذکور برای آنها ارائه نخواهد شد .

دقیقاً یک ماه پس از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی شیائومی و معرفی پوسته MIUI 12 در کشور چین ، غول چینی دنیای تکنولوژی با برگزاری مراسمی مجلل ، نسخه جدید رابط کاربری خود را برای نسخه های جهانی معرفی کرد . در پایان این مراسم ، شیائومی با انتشار لیستی اعلام کرد کدام گوشی های هوشمند واجد شرایط برای دریافت بروزرسانی MIUI 12 خواهند بود و کدام گوشی ها از این بروزرسانی خط خورده اند .

این لیست شامل تمام گوشی های شیائومی طی چند سال اخیر بود ، اما اکنون پس از گذشت 8 ماه ، شیائومی 4 گوشی هوشمند را از آن خط زده است . این گوشی ها به ترتیب شامل 4 محصول پایین رده سری ردمی میشوند . گوشی های ردمی 6 ، ردمی 6A ، ردمی 7 و ردمی Y3 چهار گوشی هوشمندی هستند که هم اکنون در لیست دریافت بروزرسانی MIUI 12 دیده نمیشوند و به این ترتیب خبری از بروزرسانی مذکور برای آنها نخواهد بود .

شیائومی با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است : « با تست های انجام شده روی 4 گوشی اشاره شده ، تیم مهندسین شیائومی دریافته اند که از لحاظ سخت افزاری ، امکان اجرای روان و بدون مشکل MIUI 12 بر روی گوشی های مذکور نبود ، به همین دلیل تصمیم بر آن شد این محصولات با ارائه تجربه کاربری بهتر ، بر روی MIUI 11 بمانند ، اما قطعاً بروزرسانی های امنیتی برای این گوشی های هوشمند در آینده ارائه خواهد شد » .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا