شیائومیمی

تاریخ معرفی گوشی های سری Mi 11 مشخص شد !

مؤسس شیائومی ، آقای Lei Jun ابتدای ماه جاری میلادی اعلام کرد سری گوشی های Mi 11 به عنوان اولین گوشی های هوشمند دنیا که مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 خواهند بود تا پایان همین ماه معرفی خواهند شد . حال یکی از منابع نزدیک به شیائومی به صورت دقیق اعلام کرده است که این گوشی ها در چه تاریخی معرفی خواهند شد . این منبع خبری دقیقاً همان شخصی است که پیش از این خبر معرفی ساعت هوشمند Mi Watch Lite را داده بود و چنین اتفاقی رخ داد .

بر اساس اطلاعات موجود ، گفته میشود شیائومی قصد دارد در روز 29 دسامبر ( 9 دی 99 ) پرده از گوشی های سری Mi 11 برای بازار کشور خانگی خود چین بردارد . از آنجایی که این حرف با گفته های مؤسس شیائومی سنخیت دارد ، میتوانیم در نظر بگیریم که این تاریخ تقریباً درست بوده و احتمالاً در روز معرفی این گوشی ها ، فروش آنها نیز شروع خواهد شد . با توجه به موثق بودن این منبع خبری ، فکر نمیکنیم تاریخ معرفی این گوشی ها تغییر یابد ، مگر اینکه شیائومی تغییراتی اساسی در تاریخ معرفی سری گوشی های جدید ایجاد کند .

از طرفی دیگر ، مدیر محصولات ردمی با انتشار تصویری در حساب کاربری خود ، شک و شبهه همگان را برانگیخت . وی با انتشار تصویری از شب برفی پارک فناوری شیائومی ، به تحسین این منظره و عکس شکار شده پرداخت . مدل گوشی ای که با آن عکس مذکور شکار شده است مخفی باقی مانده ، اما برخی حدس میزنند تصویر گرفته شده با گوشی Mi 11 به ثبت رسیده است ؛ چون پیش از این وی تصویری با همین مضمون قبل از معرفی سری گوشی های جدید ردمی نوت و بدون هیچگونه علامت از Redmi Note 9 Pro 5G منتشر کرده بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا