بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومیمی

سورپرایز دقیقه 90 : عضوگیری MIUI 12.5 تنها چند ساعت پیش از آغاز مراسم .

پس از گمانه زنی های فراوان ، شیائومی امروز عصر پرده از گوشی های سری Mi 11 خواهد برداشت . پیش از این اعلام کرده بودیم در این مراسم شیائومی سورپرایزهایی برای همگان خواهد داشت و اکنون این مهم تأیید شده است . بنابر تأیید رسمی شیائومی ، در مراسم معرفی گوشی های جدید ، غول چینی دنیای تکنولوژی پرده از نسخه جدید رابط کاربری خود تحت عنوان MIUI 12.5 خواهد برداشت .

نکته جالب اینجاست که هنوز این نسخه معرفی نشده ، ثبت نام و عضوگیری در طرح بتای آن پیش از آغاز مراسم شروع شده است . شیائومی از این عضوگیری با عنوان « پیش ثبت نام MIUI 12.5 » یاد میکند و هم اکنون برای 21 دستگاه منتخب این کمپانی در دسترس کاربران قرار دارد . البته این پروسه تنها برای کاربران چینی ثبت نام کرده در فروم شیائومی و دارندگان اکانت های حقیقی WeChat امکان پذیر است . پس از شرکت در طرح و تأیید شدن نیز بروزرسانی برای نصب آماده خواهد شد .

این 21 گوشی به ترتیب شامل گوشی های خانواده Mi 10 ، گوشی های خانواده بزرگ Redmi K30 ، گوشی های خانواده Mi 9 ، گوشی های خانواده Mi CC9 ، گوشی های خانواده Redmi K20 ، گوشی های خانواده Redmi 10X ، گوشی های خانواده Redmi Note 9 5G و گوشی های خانواده Redmi Note 7 خواهد شد . این لیست دریافت نسخه بتای اول میباشد و سایر گوشی هایی که در لیست مذکور نیستند در آینده این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا