پوکوشیائومی

شیائومی رسماً تأیید کرد : گوشی POCO F2 به زودی معرفی خواهد شد !

شیائومی از زمانی که برند پوکو را یک زیرمجموعه مستقل ساخت ، گوشی های زیادی را در دنیا معرفی و عرضه کرد ، اما طرفداران این زیرمجموعه دنبال یک خاطره خوش بودند و آن چیزی نیست جز معرفی ادامه دهنده راه گوشی POCO F1 ، که قاعدتاً POCO F2 نام خواهد داشت . شیائومی حتی دست به معرفی POCO F2 Pro هم زد ، اما تا امروز خبری از نسخه اصلی نبود . حال در میان تعجب همگان ، شیائومی رسماً اعلام کرده است گوشی POCO F2 به زودی معرفی خواهد شد .

شیائومی سال گذشته توانست برای اولین سال خود در کشور هند ، بیش از 1.000.000 نسخه از گوشی های POCO را به تنهایی به فروش برساند و رتبه چهارم را در بازار هند به دست آورد ؛ حال غول چینی در حال برنامه ریزی برای جهشی بزرگ در سال 2021 میباشد ، که قطعاً با معرفی یک گوشی خاطره انگیز و محصولات دیگری چون ایرباد و لپتاپ که رد آنها را خیلی وقت پیش گرفته بودیم و به شما اطلاع دادیم کامل خواهد شد .

احتمالاً گوشی POCO F2 اولین گوشی زیرمجموعه پوکو در سال 2021 باشد . از زمان تأیید این خبر تا کنون شایعات زیادی در فضای مجازی پخش شده اند ، که اشاره میکنند POCO F2 یک گوشی میانرده است ، در حالی که شیائومی POCO F1 را با چیپست پرچمدار Snapdragon 845 معرفی و روانه بازار کرده بود . بر اساس خبرهای دیگر ، گوشی POCO F2 با اسم رمز K9A و اسم درون سازمانی Courbet شناخته میشود ، که بر اساس شایعات به صفحه نمایشی 120 هرتزی از نوع AMOLED و باتری 4.250 میلی آمپر/ساعتی مجهز خواهد شد . البته ما صحت هیچکدام از این اطلاعات را تأیید نمیکنیم و توصیه میکنیم منتظر خبرهای رسمی از سوی شیائومی پارس بمانید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا