سایر برندهاکوآلکام

مشخصات تازه ای به همراه اولین بنچمارک از اسنپدراگون 898 منتشر شد .

در حال حاضر چشم تمامی جهانیان به دستاورد جدید کوآلکام ، چیپستی با اسم رمز SM8450 که فعلاً با نام اسنپدراگون 898 شناخته میشود دوخته شده است . پیش از این شایعاتی مطرح شده بود که این چیپست توسط سامسونگ توسعه داده خواهد شد . حال ، امروز با اسناد جدیدی که برملا شده است تا حدودی مطمعن هستیم که این چیپست بر اساس معماری 4 نانومتری سامسونگ تولید خواهد شد .

در واقع این موضوع ساعاتی پیش با انتشار اولین بنچمارک از این چیپست برملا شده است و اینطور که مشخص است ، باید انتظار بهبودی 20 درصدی نسبت به چیپست اسنپدراگون +888 را در این محصول داشته باشیم . در این تست بنچمارک ، چیپست SM8450 در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 720 و در بخش چند هسته ای موفق به کسب امتیاز 1919 شده است .

همچنین ، در این بنچمارک چیپ گرافیکی چیپست مذکور آدرنوی 730 قید شده است ، که البته دور از انتظار نبود . بر اساس اطلاعات موجود ، این چیپست به 8 هسته پردازشی مجهز خواهد شد ، که در این بنچمارک فرکانس آن فعلاً تقلیل یافته است . پیشتر گفته شده بود نسخه پلاس این چیپست نیمه دوم سال 2022 از راه خواهد رسید و به جای سامسونگ ، TSMC تولید آنرا بر عهده خواهد گرفت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا