پوکوشیائومی

قاتل پرچمداران : شیائومی تاریخ معرفی POCO F4 GT را رسماً اعلام کرد !

مدت هاست زمزمه معرفی گوشی های سری POCO F4 به گوش میرسد و حتی برخی از اعضای این خانواده موفق به دریافت مجوزهای لازم برای معرفی شده اند . حال همانطور که پیش بینی میشد ، شیائومی ساعاتی پیش رسماً اعلام کرد گوشی مورد انتظار POCO F4 GT در تاریخ 26 آوریل ( 6 اردیبهشت ) رأس ساعت 8 صبح معرفی خواهد شد . اما تا به اینجای کار چه چیزهایی از این گوشی میدانیم ؟!

قبلاً اشاره کردیم که POCO F4 GT نسخه ای ریبرند شده از Redmi K50 Gaming میباشد که چند ماه پیش برای بازار کشور چین معرفی شده بود . گویا شیائومی قصد دارد شیوه معرفی سری گوشی های Redmi K50 را برای بازارهای جهانی نیز پیاده کند و در وهله اول ، پیش از معرفی اعضای اصلی خانواده F4 ، دست به معرفی POCO F4 GT یا همان گوشی گیمینگ معروف این سری بزند ، که در نسل قبل غوغا کرده بود .

شیائومی پیش از این در سری گوشی های پرچمدار خود نیز چنین سیاستی را در پیش گرفته بود و تمام اعضای خانواده Xiaomi 12 را برای بازارهای جهانی معرفی کرد . این در حالی است که در سری قبل ، شیائومی تنها 2 گوشی از 3 گوشی پرچمدار خود را به بازارهای جهانی آورده بود . حال با این پیشینه گمان میرود که پس از معرفی POCO F4 GT ، گوشی های Redmi K50 و Redmi K50 Pro نیز با نام های POCO F4 و POCO F4 Pro برای بازارهای جهانی معرفی شوند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا