شیائومیمحتوای ویدئویی شیائومیویدئو

اختصاصی شیائومی پارس : داستان گوشی Mi 11 که تبدیل به اژدها شد !

شیائومی طی هفته های گذشته ، گوشی Mi 11 را در کشور خانگی خود چین معرفی و عرضه کرد . حال پس از گذشت چند هفته از عرضه این گوشی ، غول چینی دنیای تکنولوژی ویدئویی بسیار جالب در رابطه با این گوشی منتشر کرده است . در این ویدئو گوشی Mi 11 تکه تکه میشود ، اما وقتی جمع میشود دیگر Mi 11 نیست ، بلکه تبدیل به مجسمه ای زیبا از یک اژدها شده است ، که در فرهنگ کشور چین قداست خاصی دارد .

شیائومی برای طراحی و مهندسی این مجسمه بسیار ارزشمند از 2 گوشی Mi 11 و 4 پنل پشتی نسخه چرم ( رنگ بنفش ) بهره گرفته است . شیائومی میگوید پروسه ساخت این مجسمه بسیار سخت و نفس گیر بوده و حدود 30 روز به طول انجامیده است . جالب اینجاست در این طرح چیزی بالغ بر 500 قطعه از هم جدا شده و در قالب یک مجسمه بسیار با ارزش به شکل اژدها سر هم شده اند .

گوشی Mi 11 یکی از با ارزش ترین و در حال حاضر قدرتمندترین گوشی هوشمند در دنیاست . علاوه بر چیپست اسنپدراگون 888 ، شیائومی در این گوشی هوشمند از پنل صفحه نمایشی بسیار خارق العاده بهره گرفته است ، که در کنار نرخ نوسازی 120 هرتز نمره +A را از مرجع Display-Mate دریافت کرده است . بهتر است سخن کوتاه کنیم و شما را به تماشای ویدئوی کوتاه ساخت مجسمه اژها از جنس Mi 11 دعوت کنیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا