اخبار ویژهشیائومی

بدون مرز : اولین گوشی با صفحه نمایشی خمیده از 4 طرف توسط شیائومی معرفی شد !

صبح امروز شیائومی اعلام کرد تا امروز عصر از محصولی رونمایی میکند که ذهن طرفداران را منفجر خواهد کرد ! حال شیائومی به وعده خود عمل کرده و اولین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش آبشاری و از 4 طرف خمیده را معرفی کرده است . این گوشی هوشمند فعلاً یک طرح مفهومی است ، که در صورت استقبال کاربران به زودی وارد چرخه تولید و در صورت برخورد نکردن با مانع خاصی ، به تولید انبوه خواهد رسید .

همانطور که در ویدئو مشاهده خواهید کرد ، این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی آبشاری و از 4 طرف خمیده با انحنای 88 درجه مجهز است . گوشه های خمیده برای صفحه نمایش چیز جدیدی نیست ، اما خمیدگی کامل از 4 طرف ، آن هم با این انحنای بسیار زیاد برای اولین بار است که در صنعت ساخت گوشی مورد استفاده قرار میگیرد و از زیبایی وصف ناشدنی برخوردار است ، تا حدی که بیننده را در نگاه اول مجذوب خود میکند .

علاوه بر این ، گوشی مفهومی جدید شیائومی از هیچ درگاهی بهره نمیبرد و شما هیچ حفره ای در این گوشی مشاهده نخواهید کرد ! شیائومی میگوید در این گوشی هوشمند بیش از 46 نوآوری جدید را گنجانده است ، که پیش از این توسط غول چینی دنیای تکنولوژی به عنوان ثبت اختراع پتنت شده بود . بهتر است سخن کوتاه کنیم و شما را به تماشای اولین طرح مفهومی از این گوشی خارق العاده دعوت کنیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا