ردمیشیائومیمی

یک سری جدید و 2 گوشی شیائومی مجوزهای لازم را برای معرفی کسب کردند !

شیائومی این روزها سخت در حال کار کردن بر روی محصولات جدید خود برای بازارهای جهانی میباشد . ما با قطع یقین میدانیم گوشی Mi 11 Lite ، سری گوشی های Redmi Note 10 و گوشی مورد انتظار POCO X3 Pro به زودی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد و ساعاتی پیش علاوه بر انتشار مشخصاتی از این گوشی ها ، تأییدیه های مختلفی برای آنها صادر شد .

در واقع داستان از اینجا شروع شد که ساعاتی پیش گوشی POCO X3 Pro با اسم درون سازمانی “M2102J20SG” موفق به کسب تأییدیه های BIS و SIRIM شد . به این ترتیب این گوشی با داشتن مجوزهای لازم از FCC ، EEC و IMDA ، حالا با 5 مجوز رسمی منتظر معرفی از سوی شیائومی است . البته احتمالاً همچون POCO X3 که دارای 2 نسخه بود ، POCO X3 Pro هم در 2 نسخه عرضه خواهد شد ، چون در کنار تأییدیه اول ، ما تأییدیه دومی برای یک گوشی مشابه با اسم درون سازمانی “M2102J20SI” داریم ، که نسخه هند POCO X3 Pro میباشد .

دقایقی بعد از کسب این تأییدیه ، اینبار گوشی Mi 11 Lite موفق به کسب مجوزهای لازم برای معرفی از Bluetooth SIG و SIRIM شد . در تأییدیه کسب شده توسط این گوشی ، نام درون سازمانی آن “M2101K9AG” ذکر شده است ، که دقیقاً با تأییدیه های قبلی همخوانی دارد . این گوشی نیز نسخه ای مخصوص بازار هند دارد ، که اسم درون سازمانی آن “M2101K9AI” میباشد . نکته جالب اینجاست که در تأییدیه SIG ، نسخه بلوتوث آن 5.2 قید شده است . این گوشی نیز تا کنون تأییدیه های زیادی کسب کرده است ، که در میان آنها مجوزهای FCC ، EEC و NTBC به چشم میخورد .

و اما سری گوشی های محبوب Redmi Note 10 ، که امروز موفق به کسب تأییدیه های لازم شدند . در واقع زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم گوشی Redmi Note 10 با اسم درون سازمانی “M2101K7AG” و گوشی Redmi Note 10 Pro با اسم درون سازمانی “M2101K6AG” مجوزهای لازم را برای معرفی کسب کردند . در کنار این موضوع ، شیائومی به نوعی اعلام کرد سری گوشی های جدید Redmi Note 10 از نرخ نوسازی صفحه نمایش بالایی ( احتمالاً 120 هرتز ) بهره خواهند برد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا