بروزرسانی های نرم افزاریشیائومیمی

در مسیر DXOMARK : اولین بروزرسانی عظیم گوشی Mi 11 Ultra منتشر شد !

شیائومی از چندین هفته پیش پروسه انتشار بروزرسانی های پایدار MIUI 12.5 را آغاز کرده است و به تدریج گوشی های هوشمند مختلفی در حال دریافت این بروزرسانی هستند . تا به امروز بالاترین شماره ساختی که از بروزرسانی MIUI 12.5 منتشر شده است ، 12.5.3 بود ، اما باید در همین لحظه اعلام کنیم اولین گوشی هوشمند خوش شانس از شیائومی موفق به دریافت بروزرسانی MIUI 12.5.4 شده است !

داستان از این قرار است که گوشی Mi 11 Ultra به عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند شیائومی و اولین گوشی هوشمند دنیا در رده بندی DXOMARK ، موفق به دریافت این بروزسانی شده است . اما چرا این بروزرسانی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است ؟ در واقع علاوه بر اینکه این گوشی اولین گوشی شیائومی است که موفق به دریافت MIUI 12.5 با این شماره ساخت شده است ، Mi 11 Ultra با این بروزرسانی به سطح ارزیابی بنیاد DXOMARK از دوربین این ابر گوشی هوشمند رسیده است .

اگر بخواهیم به صورت دقیق اشاره کنیم ، 13 برتری بسیار مهمی که در بررسی های DXOMARK از این گوشی مورد تحسین قرار گرفته بود اکنون با بروزرسانی جدید به دست تمامی کاربران این گوشی هوشمند در کشور چین رسیده است . از آنجایی که Mi 11 Ultra و Mi 11 Pro از رامی با یک شماره ساخت واحد بهره میبرند ، باید به زودی شاهد انتشار این بروزرسانی برای گوشی مذکور نیز باشیم ، اما بدیهی است بروزرسانی اشاره شده با خود 13 ویژگی برتر Mi 11 Ultra را به همراه نخواهد داشت . در ضمن ، هنوز هیچ صحبتی از زمان انتشار این بروزرسانی برای نسخه گلوبال Mi 11 Ultra زده نشده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا