شیائومیمی

تبلیغات بین المللی شیائومی برای سری Mi 11 از برج خلیفه شروع شد !

شیائومی سرانجام چند روز پیش پرده از گوشی محبوب Mi 11 برای بازارهای جهانی برداشت و در نظر دارد موفقیتی که این گوشی در کشور خانگی شیائومی به دست آورده است را در بازارهای جهانی نیز کسب کند . حال پس از گذشت چند روز از معرفی این گوشی هوشمند ، شیائومی تبلیغات بین المللی گوشی Mi 11 را از شاخص ترین و بلندترین برج دنیا ( برج خلیفه در امارات متحده عربی ) آغاز کرده است .

اما این تازه شروع ماجراست و علاوه بر نقش بستن تبلیغات Mi 11 بر روی برج خلیفه ، تبلیغات این گوشی در سایر مکان های شاخص دنیا همچون بزرگترین صفحه IMAX بریتانیا ( BFI IMAX – لندن ) و مرکز تجارت جهانی شهر بانکوک ( تایلند ) نیز آغاز شده است . این حرکت شیائومی در واقع ورود جدی به محدوده فروش کمپانی Huawei ( بازار اروپا و آسیا ) میباشد ، که با تحریم های آمریکا دیگر حرفی برای گفتن ندارد و در بازارهای جهانی بسیار تضعیف شده است .

آقای Lei Jun ( مؤسس کمپانی شیائومی ) میگوید این حرکت ( نقش بستن تبلیغات Mi 11 بر روی 3 مکان اشاره شده ) به نوعی نشان از اطمینان شیائومی برای تسخیر بازارهای جهانی دارد . غول چینی دنیای تکنولوژی سال گذشته با پشت سر گذاشتن کمپانی اپل در فروش گوشی های هوشمند خود را در جایگاه سوم و دقیقاً دوشادوش کمپانی هوآوی قرار داد و در نظر دارد امسال این کمپانی را نیز پشت سر بگذارد . این حرکت عظیم هم اکنون با فروش 1 میلیونی گوشی Mi 11 در بازار چین در عرض تنها 21 روز آغاز شده است و نوید آینده ای روشن برای شیائومی را میدهد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا