شیائومیمی

تصویر جدید ، راز بزرگ Mi 11 Lite را فاش کرد !

شیائومی برخلاف سال گذشته همراه گوشی Mi 11 هیچ گوشی هوشمندی را معرفی نکرد و Mi 11 چه در چین و چه در بازارهای جهانی ، تنها ستاره مراسم معارفه پرچمداران جدید شیائومی شد ، اما میدانیم حداقل 2 نسخه لایت و پرو از پرچمدار جدید در راه هستند . هر چند هنوز زمان مشخصی برای معرفی گوشی Mi 11 Lite در دست نیست ، اما پیش بینی میشود این گوشی هوشمند به زودی توسط شیائومی معرفی و عرضه شود .

پیش از این مشخصات ، تأییدیه ها و حتی تصاویری از این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده بودند ، اما در جدیدترین تصویر درز پیدا کرده ، راز بزرگ این گوشی هوشمند فاش شده است . بر اساس تصویر جدیدی که دقایقی پیش لو رفت ، شیائومی از همان طراحی گوشی Mi 11 برای نسخه لایت بهره خواهد گرفت ، اما به نظر سایز این گوشی کوچکتر خواهد بود و در بخش صفحه نمایش ، به جای صفحه ای خمیده از 4 طرف ، شیائومی از صفحه ای تخت برای Mi 11 Lite بهره خواهد گرفت .

هر چند طراحی به صورت کلی تفاوت ندارد ، اما اگر کمی کنجکاو شویم ، در جزئیات تفاوت های ریزی را پیدا خواهیم کرد . من باب مثال حفره سلفی در این نسخه کمی بزرگتر میباشد و گوشی دارای کمی حاشیه ، مخصوصاً در قسمت پایین صفحه نمایش میباشد . همچنین ، فقدان اثر انگشت در بدنه کناری یا پشت دستگاه نشان از مجهز شدن این گوشی به پنل AMOLED دارد . در بخش چیپست نیز ، پیش بینی میشود اگر کوآلکام چیپست جدیدی از سری 7 معرفی نکند ، شیائومی این گوشی را به اسنپدراگون 768G مجهز سازد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

pouya
pouya
میهمان
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۱۲:۱۷

منتظر بودن من mi 10 lite بخرم 😂

محمدباقر پورمنصوری
پاسخ به  pouya
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۱۵:۳۶

اینم حرفیه 😂

دکمه بازگشت به بالا