پوکوشیائومی

رسمی : تاریخ معرفی ، برخی مشخصات و تصویر تبلیغاتی POCO X3 Pro منتشر شد .

تا به امروز میدانستیم شیائومی به زودی از گوشی POCO X3 Pro پرده برداری خواهد کرد ، اما تاریخ دقیقی از معرفی این محصول در دست نبود . حال ساعاتی پیش حساب کاربری پوکو در توئیتی رسماً اعلام کرد گوشی POCO X3 Pro در روز 22 مارس 2021 میلادی ( 2 فروردین 1400 شمسی ) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد و زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، پوکوی هند نیز اعلام کرد محصولاتی را برای روز 30 مارس ( 10 فروردین ) معرفی خواهد کرد .

برخی از منابع خبری میگویند در این مراسم شیائومی از 2 گوشی پرده برداری خواهد کرد ؛ POCO X3 Pro و POCO F3 یا POCO F3 Pro ، که بر اساس شایعات گوشی دوم نسخه ای ریبرند شده از Redmi K40 میباشد ، که چندی پیش توسط شیائومی برای بازار چین معرفی شده بود . شیائومی اعلام کرده است این مراسم بزرگترین مراسم پوکو در سال 2021 خواهد بود و به همین دلیل ، پیش بینی میشود با محصولاتی خارق العاده با قیمتی مناسب برای بازارهای جهانی مواجه باشیم .

اما جالب است بدانید اولین تصاویر رسمی از POCO X3 Pro نیز امروز منتشر شده است ، که با توجه به تصاویر ، ظاهری شبیه به POCO X3 دارد . همانطور که در تصاویر میتوانید مشاهده کنید ، این گوشی به ظاهر در 3 رنگ مشکی ، برنز و آبی عرضه خواهد شد . این تصاویر میگویند POCO X3 Pro به سیستمی 4 دوربینه ، سنسور اثر انگشت در بدنه کناری و سلفی حفره ای در قسمت وسط مجهز خواهد شد ؛ دقیقاً همان چیزی که در POCO X3 دیده بودیم .

بر اساس گمانه زنی ها ، گوشی POCO X3 Pro به چیپست اسنپدراگون 860 ، صفحه نمایشی با پنل AMOLED ، نرخ نوسازی 120 هرتز و رزلوشن تصویر +FHD ، وایفای 2 بانده ، بلوتوث ، NFC ، حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی ، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لنزهای عریض ، فوق عریض ، ماکرو و عمق دهنده با باتری 5.160 میلی آمپر/ساعتی مجهز خواهد شد .

همچنین ، بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی یک خرده فروشی آنلاین ، گوشی POCO X3 Pro در 2 نسخه ، یکی با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و دیگری با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به ترتیب با قیمت های 269 یورو ( 321 دلار ) و 319 یورو ( 380 دلار ) عرضه خواهد شد . البته هنوز نمیتوان درباره این موضوع با قطع و یقین سخن گفت ، چون هیچ خبری رسمی از این موضوع در دست نیست .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا