شیائومیمی

اطلاعات نسخه های مختلف گوشی Mi 11 Lite لو رفت !

تا به امروز اخبار ضد و نقیض و حتی تصاویری از گوشی Mi 11 Lite به بیرون درز پیدا کرده است . حال بر اساس تأییدیه جدیدی که این محصول از بنیاد IMDA سنگاپور دریافت کرده است ، به نظر با 2 نسخه از گوشی Mi 11 Lite مواجه خواهیم بود . بر اساس مجوزهای رسمی FCC ، این گوشی در نسخه ای مجهز به باندهای کاری نسل 5 با اسم رمز “M2101K9G” خواهد بود و اینطور که معلوم است ، بر اساس مجوزهای دیگر نسخه ای با اسم رمز “M2101K9AG” مجهز به باندهای کاری نسل 4 خواهد شد .

در این لیست ها مدل با اسم رمز “M2101K9G” در نسخه هایی با حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی وجود دارد ، باتری دستگاه 4.150 میلی آمپر/ساعتی است و به شارژر 33 واتی و MIUI 12 مجهز خواهد شد . در بحث ارتباطی ، این محصول به وایفای ، بلوتوث 5.2 و GPS دوگانه مجهز خواهد شد . هر چند این مجوز هیچ گونه سرنخی از چیپست گوشی مذکور به ما نمیدهد ، اما بر اساس شایعات نسخه 5G به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 775G مجهز خواهد شد .

در عوض گفته میشود نسخه 4G به چیپست اسنپدراگون 720G مجهز خواهد شد . در بحث دوربین نیز ، گفته میشود این گوشی به سیستم دوربینی 3 گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی عریض ، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی ماکرو مجهز خواهد شد . همچنین ، شایعات میگویند این گوشی به صفحه نمایشی LCD مجهز خواهد شد ، اما نرخ نوسازی صفحه 120 هرتز خواهد بود . در پایان ، گفته شده است این گوشی هوشمند فاصله زیادی تا معرفی برای بازارهای جهانی ندارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا