شیائومی

شیائومی با پشت سر گذاشتن سامسونگ و هوآوی ، به برند اول کشور روسیه بدل شد .

بازار روسیه یکی از بازارهای بسیار مهم برای کمپانی های آسیایی به حساب می آید . در 3 ماهه سوم سال 2020 میلادی ، هوآوی با داشتن سهمی 27.8 درصدی از بازار فروش آنلاین گوشی های هوشمند در کشور روسیه مقاوم اول را داشت ، اما بر اساس گزارش رسمی ارائه شده از سوی مؤسسه آماری Counterpoint ، شیائومی در 3 ماهه پایانی ( چهارم ) سال 2020 این رکورد هوآوی را با خاک یکسان کرده و با پیشی گرفتن از سامسونگ ، به برند اول در این زمینه تبدیل شده است .

البته بازار کشور روسیه نیز همچون سایر نقاط دنیا بخاطر موج دوم همه گیری کووید-19 با 11 درصد کاهش تقاضا در 3 ماهه پایانی سال 2020 همراه شد ، اما از طرفی فروش آنلاین گوشی ها علاوه بر اینکه با افت مواجه نشد ، بلکه با رشدی 1 درصدی نیز همراه شد . در این بین ، شیائومی با کسب سودی 31 درصدی از کل بازار فروش آنلاین گوشی های هوشمند در 3 ماهه پایانی سال 2020 ، توانست به سلطنت سامسونگ و هوآوی خاتمه دهد .

در واقع شیائومی با 4 درصد رشد و سهمی 31 درصدی در جایگاه اول و کمپانی سامسونگ با رشدی 0.7 درصدی و سهمی 27 درصدی در جایگاه دوم قرار دارند . نکته جالب اینجاست که کمپانی اپل نیز به واسطه معرفی سری گوشی های آیفون 12 موفق به رشدی 7.3 درصدی نسبت به 3 ماهه قبل شد و با سهمی 15.5 درصدی در جایگاه سوم قرار گرفته است . هوآوی نیز با تنزلی قابل توجه ، در رتبه چهارم با سهمی 14.8 درصدی قرار دارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا