شیائومی

زمان معرفی اولین گوشی هوشمند شیائومی با شارژ 200 واتی مشخص شد !

در طی هفته های گذشته گفتیم اولین گوشی هوشمند دنیا با شارژ 200 واتی به زودی توسط یکی از کمپانی های چینی که احتمالاً شیائومی خواهد بود معرفی میشود . حال یک منبع موثق خبری در کشور چین تأیید کرده است این گوشی قطعاً از کمپانی شیائومی است . این شخص حتی زمانی برای معرفی فناوری مذکور بیان کرده است و میگوید اولین گوشی مجهز به این فناوری در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد .

اینطور که مشخص است ، شیائومی هم اکنون این گوشی هوشمند را توسعه داده است ، اما هنوز در برخی موارد دچار مشکل است و از این رو ، در حال برطرف سازی مشکلات تکنولوژی مذکور میباشد . البته در نظر داشته باشید وقتی میگوییم شارژ 200 واتی ، منظور ما مجموع قدرت شارژ سیمی ، بیسیم و معکوس میباشد ؛ نه اینکه محصول مذکور به تنهایی به شارژ 200 واتی سیمی مجهز شود !

این موضوع البته جای تعجب ندارد که شیائومی به عنوان اولین کمپانی دنیا دست به معرفی شارژ 200 واتی بزند ، چون هم اکنون پرچمدار این کمپانی ، گوشی Mi 11 از شارژ 115 واتی و آخرین پرچمدار سال گذشته غول چینی ، گوشی Mi 10 Ultra به شارژ 180 واتی مجهز بود . هنوز هیچ اطلاعاتی از اینکه این محصول در کدام خانواده قرار خواهد گرفت در دست نیست ، اما میتوانیم با اطمینان بگوییم که از خانواده بزرگ گوشی های لوکس شیائومی ، سری Mi خواهد بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا