بروزرسانی های نرم افزاریشیائومیگجت های هوشمند

اختصاصی : بروزرسانی جدید ساعت Mi Watch Lite امکانات تازه ای به آن اضافه کرد !

شیائومی چند ماه پیش از ساعت هوشمند Mi Watch Lite که نسخه جهانی Redmi Watch میباشد برای بازارهای بین المللی پرده برداشت . حال پس از گذشت چند مدت ، این ساعت هوشمند یک بروزرسانی جدید با تغییرات بسیار زیادی را دریافت کرده است . بروزرسانی جدید این ساعت هوشمند با شماره ساخت 4.1.20 هم اکنون به صورت OTA یا Over The Air در دسترس کاربران این ساعت هوشمند محبوب و خوش قیمت در سراسر دنیا قرار دارد .

بر اساس متن ترجمه شده تغییرات این بروزرسانی از زبان اسپانیایی ، شیائومی در این بروزرسانی ویژگی های جدیدی چون حالت مزاحم نشوید هوشمند ، تنظیمات نوع ویبره ، تنظیمات مربوط به حساسیت دستبند برای روشن شدن صفحه ، حالت بی صدا کردن تماس ها ( بر روی سیستم عامل اندروید ) و یادآور خاموش شدن یا خاموش بودن بلوتوث را به این ساعت هوشمند اضافه کرده است .

البته مثل گذشته ، این بروزرسانی با خود بهبودهایی را در عملکرد به همراه دارد و با اطلاع رسانی کاربران درباره مشکلات ، باگ های موجود نیز به صورت کامل برطرف شده اند . نکته جالب اینجاست که بر اساس بررسی های انجام شده توسط اصحاب رسانه ، دیگر نیاز نیست که کاربر هر شب ساعت خود را به حالت مزاحم نشوید ببرد تا از شر تماس های شبانه خلاص شود ؛ بلکه در صورت تنها پس از به خواب فرو رفتن ، ساعت هوشمند خود وضعیت را شناسایی کرده و به حالت مزاحم نشوید وارد میشود !

همچنین ، یکی از مشکلات تمامی گجت های هوشمند ، قطع شدن گاه و بیگاه آنها از گوشی های هوشمند میباشد ، که بعضاً باعث از دست رفتن تماس یا اطلاع رسانی درباره پیام ها میشود . حال شیائومی چاره ای برای این موضوع پیدا کرده است و در صورت قطع شدن ناگهانی بلوتوث ، به کاربر هشدار میدهد که ارتباط با گوشی هوشمند قطع شده است . در پایان گفتنی است این ساعت هوشمند در کشور عزیزمان ایران نیز با قیمت بسیار مناسبی عرضه شده است و کاربران آن قطعاً طی روزهای آتی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا