شیائومیمی

تولید گوشی Xiaomi 11 Lite 5G NE متوقف شد ؛ دلیلش را اینجا بخوانید !

گوشی Xiaomi 11 Lite در 2 نسخه 4G و 5G تولید شد و نسخه 5G این گوشی ( Xiaomi 11 Lite 5G ) ، اولین گوشی دنیا با چیپست خارق العاده اسنپدراگون 780 بود . این چیپست آنقدر خوب بود که بر اساس تست های انجام شده قدرتی در حد چیپست های پرچمدار سری 8 کوآلکام داشت ، اما به دلیل هزینه های بالای تولید و کمبود تراشه در زمان مذکور ، به نوعی تولید این چیپست متوقف شد .

دیری نپایید که شیائومی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد تولید Xiaomi 11 Lite 5G که اولین گوشی هوشمند دنیا با این چیپست بود متوقف خواهد شد و پس از چندی نسخه جایگزین آن با نام Xiaomi 11 Lite 5G NE برای بازار کشور هند معرفی شد . حال پس از گذشت مدت کوتاهی از معرفی Xiaomi 12 Lite 5G ، شیائومی اعلام کرده است که تولید Xiaomi 11 Lite 5G NE نیز متوقف خواهد شد . اما چرا ؟!

شیائومی میگوید Xiaomi 12 Lite 5G اولین نسخه از شبه پرچمداران سری اصلی گوشی های این کمپانی میباشد که با دوربینی 108 مگاپیکسلی معرفی شده است و با توجه به تشابهات بسیار زیاد و برتری هایی که این گوشی نسبت به Xiaomi 11 Lite 5G NE دارد ، ادامه تولید آن غیرعقلانی است . این موضوع درست است ، چون به این ترتیب خط تولید گوشی مذکور به نسل جدید میرسد و نسل جدید با قدرت بیشتری به دست کاربران خواهد رسید .

فروش این گوشی به زودی در فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس آغاز خواهد شد .

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم Xiaomi 12 Lite به صفحه نمایشی 6.55 اینچی با پنل AMOLED ، رزولوشن +FHD ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، فناوری های +HDR10 و Dolby Vision ، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش ، چیپست اسنپدراگون 778G ، تا 8 گیگابایت حافظه رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی ، باتری 4.300 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی ، دوربین اصلی 3 گانه با سنسورهای 108 مگاپیکسلی (HM2 سامسونگ) ، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو ، سلفی 32 مگاپیکسلی ، جک 3.5 میلی متری صدا ، وایفای 6 ، بلوتوث 5.2 ، مکان یاب (GPS) دو بانده و رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید 12 مجهز میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا