سایر محصولاتشیائومی

تلویزیون هوشمند جدید شیائومی با پنل QLED برای بازارهای جهانی معرفی شد .

شیائومی ساعاتی پیش از اولین تلویزیون هوشمند خود با پنل QLED برای بازارهای جهانی برداشت ، که تا پیش از این تصور میشد Mi TV 5 Pro نسخه جهانی است ، اما چنین اتفاقی رخ نداد . این تلویزیون هوشمند همانطور که از نامش پیداست مجهز به پنلی 55 اینچ از نوع QLED با رزلوشن 2160×3840 یا 4K میباشد و تا 100 درصد رنگ های NTSC و تا 95 درصد رنگ های DCI-P3 را پوشش میدهد .

این محصول دارای صفحه نمایشی با حاشیه های بسیار کم میباشد و نسبت بدنه به صفحه نمایش 96 درصدی را به کاربر ارائه میدهد . شیائومی برای این تلویزیون هوشمند انواع و اقسام فناوری های روز دنیا همچون Dolby Vision ، HDR10 ، HDR 10 Plus ، HLG و جبران نرخ خسارت ( MEMC ) را به کار گرفته است . جنس بدنه این محصول از فیبر کربن بوده و حاشیه های صفحه نمایش نیز از جنس فلز میباشند ، تا با تمام وجود به کاربر حس یک محصول درجه یک القا شود .

شیائومی برای قدرت دادن به قلب تپنده این گوشی از چیپست MT9611 کمپانی مدیاتک بهره گرفته است ، که با گرافیک اختصاصی Mali-G52 ، حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی تمامی نیازهای کاربران را برآورده میکند . شیائومی برای این تلویزیون هوشمند از 6 بلندگوی قدرتمند 30 وات بهره گرفته است ، که با آرایشی 4 به 2 ( چهار بلندگوی بزرگ و 2 توییتر ) همراه با فناوری های Dolby و DTS-HD ، تجربه صوتی خارق العاده ای را برای کاربران رقم میزند .

این تلویزیون هوشمند به اندروید 10 ، دستیار صوتی اختصاصی کمپانی گوگل ( Google Assistant ) ، کروم-کست داخلی و فروشگاه نرم افزاری گوگل مجهز شده است . امکانات ارتباطی این تلویزیون هوشمند نیز شامل وایفای نسل 5 دوبانده ، بلوتوث 5 ، سه پورت HDMI 2.1 ( با خروجی رزلوشن 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه ) ، دو پورت USB نسل 2 ، درگاه شبکه ، رابط Optical ، رابط AV و جک 3.5 میلی متری صدا مجهز میباشد .

شیائومی از 3 قابلیت جدید در این تلویزیون نیز بهره گرفته است ، که به ترتیب شامل حالت فراخوانی سریع ( روشن شدن تلویزیون زیر 5 ثانیه ) ، حالت بی صدا کردن سریع و دسترسی سریع به تنظیمات میشود . این تلویزیون هوشمند از هم اکنون برای پیش خرید با قیمت 748 دلار در دسترس خریداران قرار دارد ، اما فروش فیزیکی این تلویزیون هوشمند در تمامی خرده فروشی های آنلاین از روز 21 دسامبر ( 1 دی ماه 99 ) آغاز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا