شیائومی

گزارش : شیائومی سال 2020 را با قدرت به پایان رساند !

شیائومی اخیراً گزارش کاملی از سال مالی 2020 خود را منتشر کرد ، که در آن سند موفقیت های غول چینی بیش از پیش به چشم می آید . اعداد و ارقام نشان میدهند شیائومی سال 2020 را با قدرت به پایان رسانده است . شیائومی به صورت واضح اعلام کرده است نسبت به سال مالی گذشته (2019) موفق به رشدی 17.5 درصدی شده است .

این میزان با فروش 146.4 میلیون گوشی هوشمند رقم خورده است ، که یک رقم هیجان انگیز برای شیائومی میباشد . نکته جالب اینجاست که شیائومی موفق شده است بیش از 10 میلیون نسخه از گوشی های اعلای خود را به فروش برساند ، که یک رقم تاریخی است . همچنین ، با اعلام رسمی شیائومی ، رابط کاربری MIUI این کمپانی در ماه بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد .

پیش از این مؤسسات آماری اعلام کرده بودند که شیائومی تبدیل به سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در دنیا شده است . حال گزارش پیشِ روی ما نشان میدهد این امر حقیقت داشته است . دقیقاً در همین زمان ، کمپانی هوآوی افت فروش بسیار شدیدی را تجربه کرده است و به این ترتیب ، شیائومی در سرزمین مادری خود ، موفق به رشد فروش بینظیر 51.9 درصدی شده است !

گزارش مالی منتشر شده از سوی شیائومی بسیار غنی میباشد و تقریباً تمام زیرمجموعه های این کمپانی را تحت شعاع قرار میدهد ، اما برای کسل کننده نشدن مطلب ، همینقدر کافی است که بگوییم در سال مالی گذشته ، غول چینی موفق به کسب سود خالص 245 میلیارد یوآنی ( 37.2 میلیارد دلاری ) شده است ، که 152 میلیارد یوآن ( 23.2 میلیارد دلار ) آن از طریق فروش گوشی های هوشمند بوده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا