شیائومیمی

اطلاعات تازه ای از تبلت جدید شیائومی به بیرون درز پیدا کرد .

مدت هاست شایعه شده است که شیائومی در حال کار بر روی تبلت جدید خود میباشد . این تبلت به ظاهر Mi Pad 5 نام خواهد داشت و بر اساس شایعات ، انتظار میرفت در مراسم هفته گذشته معرفی شود ، اما چنین اتفاقی رخ نداد . حال یکی از منابع نزدیک به شیائومی که سابقه بسیار خوبی در لو دادن اطلاعات موثق پیرامون محصولات آینده شیائومی دارد ، زبان به سخن درباره این محصول گشوده است .

وی اشاره میکند تبلت جدید شیائومی از ویژگی های نرم افزاری اولین گوشی تاشونده غول چینی که هفته گذشته معرفی شد ( Mi Mix Fold ) بهره خواهد برد . این بدان معناست این تبلت همچون Mi Mix Fold از حالت ویژه ای به نام Desktop Mode ، پنجره های موازی و … بهره ببرد ، که بسیار کاربردی نیز میباشند .

وی همچنین اشاره میکند صفحه نمایش این محصول شاید از تراکم پیکسلی بسیار بالایی بهره نبرد ، اما از نرخ نوسازی بالایی بهره خواهد برد . او شایعات پیشین را تأیید میکند و میگوید این تبلت به چیپستی قدرتمند از سری 800 مجهز خواهد شد . پیش از این گفته شده بود این تبلت به صفحه نمایشی LCD با رزلوشن 2K ، نرخ نوسازی 144 هرتز ، سرعت لمس 480 هرتز و چیپست اسنپدراگون 870 مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا