سایر برندهامتفرقه

مدیاتک از اولین مودم با تکنولوژی mmWave خود با نام M80 رونمایی کرد؛ امکان رسیدن به سرعت 7.67 گیگابیت بر ثانیه!

مدیاتک از اولین مودم مبتنی بر mmWave خود بصورت رسمی رونمایی کرده که نام آن را M80 قرار داده است. این مودم قادر است تا سرعت 7.67 گیگابیت بر ثانیه دانلود و تا سرعت 3.76 گیگابیت بر ثانیه عمل آپلود را انجام دهد. این مودم از فناوری sub-6GHz هم بهره می برد، اما به دلیل بهره بردن از فناوری mmWave این مودم بصورت کامل از مودم M70 متفاوت است.

مودم M80 امکان استفاده همزمان دو سیمکارت با ارتباط NSA یا SA را به کاربر می دهد. امکان مکالمه با هر دو سیمکارت بر بستر Voice over New Radio (VoNR) نیز وجود دارد. Dynamic Spectrum Sharing (DSS) برای شبکه های بدون باند اختصاصی 5G در دسترس است (DSS به شرکت های مخابراتی اجازه می دهد 4G و 5G را روی یک باند ترکیب کنند).

دو  ویژگی جذاب وجود دارد که مصرف این مودم را بصورت پویا بر اساس شرابط استفاده و شبکه های در دسترس پیکربندی می کند. این دو قابلیت با نام های  UltraSave Network Environment Detection  و  UltraSave OTA Content Awareness شناخته می شوند.

نسخه ابتدایی این مودم تا اواخر امسال به کمپانی های مشتاق برای تست فرستاده می شود. کمپانی ها علاوه بر استفاده از این مودم در گوشی ها می توانند آن را در لپ تاپ ها نیز استفاده کنند. هنوز مشخص نیست که کدام تراشه از مدیاتک با این مودم همگام و ترکیب خواهد شد، شاید دایمنسیتی 2000؟

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا