شیائومیمی

تماشا کنید : کالبدگشایی Mi 11 Ultra رازهای درونی آنرا فاش کرد .

شیائومی سرانجام پس از انتظاری طولانی پرده از ابرگوشی هوشمند Mi 11 Ultra برای بازار کشور خانگی خود چین و به صورت همزمان برای بازارهای جهانی برداشت . چندی پیش غول چینی دنیای تکنولوژی ، کالبدگشایی رسمی این گوشی هوشمند را نیز منتشر کرد ، که در آن رازهای درونی Mi 11 Ultra فاش شده است . در این کالبدگشایی میتوانیم شاهد پیشرفت های بسیار زیادی در زمینه کنار هم چیده شدن درست قطعات باشیم .

همانطور که در تصویر زیر میتوانید مشاهده کنید ، در سمت چپ با یک ماژول بسیار بزرگ دوربین مواجه هستیم ، که سنسور 50 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ (GN2) میباشد و لقب بزرگترین سنسور دوربین در گوشی های هوشمند را به دوش میکشد . در کنار ماژول اصلی دوربین نیز 2 سنسور غول پیکر دیگر مشاهده میشود ، که سنسور اول 48 مگاپیکسلی ساخت سونی است و دقیقاً همین سنسور اما در قاب پریسکوپی در قسمت پایین به کار گرفته شده است .

در قسمت پایین نیز باتری ، رابط شارژ وایرلس و سایر تجهیزات دیده میشود . در قسمت زیرین این بخش ، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 ، حافظه رم شخصی سازی شده نسل 5 یا LPDDR5 ، حافظه داخلی فوق سریع UFS3.1 و سیستم خنک کننده فوق پیشرفته این محصول دیده میشود . بهتر است سخن کوتاه کنیم و شما را به تماشای این ویدئوی جذاب از کالبدگشایی Mi 11 Ultra دعوت کنیم …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا