ردمیشیائومی

گوشی Redmi K40 Gaming Edition به کیبورد مکانیکی Razer مجهز میباشد !

سرانجام پس از گمانه زنی های فراوان ، شیائومی دیروز عصر پرده از گوشی Redmi K40 Gaming Edition برداشت . این گوشی هوشمند با خود ویژگی های بسیار خوبی را در کنار قیمت رقابتی در اختیار کاربران قرار میدهد . در این بین ، شیائومی نوآوری هایی را نیز در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی به کار گرفته است ، که دیروز در مقاله معرفی آن به چند مورد اشاره کردیم .

امروز میخواهیم درباره یک ویژگی نرم افزاری جالب این گوشی با شما صحبت کنیم ، که قطعاً دل تمام کاربران گوشی های هوشمند شیائومی را آب خواهد کرد ! همانطور که در تیتر این خبر خواندید ، شیائومی با همکاری کمپانی نام آشنای Razer که تخصص ویژه ای در تجهیزات بازی دارد ، کیبوردی مکانیکی شکل و کاملاً اختصاصی را برای Redmi K40 Gaming Edition طراحی کرده است !

همانطور که در تصویر فوق میتوانید مشاهده کنید ، این کیبورد منحصر به فرد از طراحی کیبوردهای مکانیکی Razer بهره میبرد و تمام جزئیات ، حتی کلیدهای RGB آن نیز به دقت طراحی شده اند . اینطور که مشخص است ، کاربر میتواند بین 2 پوسته تاریک و روشن این کیبورد اختصاصی نیز یکی را به دلخواه انتخاب کند . حال اینکه این کیبورد برای سایر گوشی های شیائومی نیز منتشر میشود یا خیر هنوز مشخص نیست .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا