ردمیشیائومی

خبر خوش : نسخه ای مقرون به صرفه تر از Redmi K40 Gaming در راه است !

شیائومی ماه گدشته پرده از اولین گوشی های گیمینگ زیرمجموعه ردمی با نام Redmi K40 Gaming Edition برداشت ، که با استقبال بینظیر کاربران مواجه شد . این گوشی همانطور که میدانید به چیپست قدرتمند و پرچمدار مدیاتک ، Dimensity 1200 مجهز میباشد ، اما پیش از آغاز مراسم معرفی این محصول ، یک منبع نزدیک به شیائومی اعلام کرده بود غول چینی 2 نسخه از گوشی مذکور را معرفی خواهد کرد .

بدیهی است که این اتفاق رخ نداد ، اما اکنون اولین نشانه ها از نسخه دوم Redmi K40 Gaming Edition که احتمالاً نسخه ای Lite از گوشی مذکور خواهد بود به بیرون درز پیدا کرده است . گفته میشود این گوشی هوشمند در بسیاری جهات با برادر خونی خود یکسان میباشد ، اما به جای چیپست Dimensity 1200 ، شیائومی قصد به کار گرفتن Dimensity 1100 را در آن دارد .

منبع خبری ما میگوید این گوشی با قیمت احتمالی 1.599 یوآن یا 1.699 یوآن ( 250 یا 265 دلار ) به فروش خواهد رسید ، که اگر اینطور شود ، باید منتظر ثبت رکوردهایی تاریخی باشیم ! اسم رمز گوشی Redmi K40 Gaming Edition دقیقاً M2104K10C بود ، حال گفته میشود گوشی هوشمندی که اسم رمز M2104K10AC را به دوش میکشد ، با نام Redmi K40 Gaming Edition Lite تا پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد .

این گوشی ماه گذشته موفق به کسب تأییدیه های لازم از بنیاد 3C و TENAA شده بود و کمی بعدتر ، در تست های Master Lu نیز با صفحه نمایشی +FHD ، چیپست Dimensity 1100 ، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی حضور پیدا کرده بود . اما نظر شما درباره این گوشی چیست ؟ انتخاب شما کدامیک از 2 نسخه گوشی های گیمینگ ردمی است ؟ از طریق بخش نظرات همواره منتظر نظرات گرم شما همراهان هستیم …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا