بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومی

خبر خوش : شیائومی پشتیبانی از سرویس های گوگل را به Redmi K40 Gaming آورد !

همانطور که در جریان هستید ، گوشی Redmi K40 Gaming که چندی پیش توسط شیائومی برای بازار کشور چین معرفی و اکنون در دسترس کاربران قرار دارد ، فاقد سرویس های گوگل میباشد . طی هفته های گذشته کاربران با راه اندازی کارزارهای اینترنتی از شیائومی درخواست کردند سرویس های گوگل را به این گوشی محبوب بیاورد و اکنون این مهم اتفاق افتاده است .

در واقع این موضوع زیاد برای کاربران چینی مهم نیست ، اما از آنجایی که این گوشی محبوب در سرتاسر دنیا عاشقان بسیار زیادی دارد ، قطعاً این خبر بسیار خوشحال کننده است ، چون فعلاً خبری از معرفی نسخه جهانی این گوشی در دست نیست و مشخص نیست که در صورت معرفی شدن این گوشی برای بازارهای جهانی ، همچنان قیمتی بسیار رقابتی برای آن در نظر گرفته شود یا نه .

به گزارش شیائومی پارس ، غول چینی دنیای تکنولوژی ساعاتی پیش با انتشار یک بروزرسانی بسیار کوچک ( با حجم 161 مگابایت ) که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، سرویس های گوگل را به Redmi K40 Gaming آورده است . اما این تنها ویژگی بروزرسانی مذکور نیست . شیائومی میگوید در بروزرسانی جدید که با شماره ساخت “12.5.5.0RKJCNXM” منتشر شده است ، سرعت لمس نیز بسیار بهبود یافته است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا