بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومیمی

خبر خوش : 4 سری از گوشی های شیائومی موفق به دریافت اندروید 12 شدند !

به گزارش شیائومی پارس ، کمپانی گوگل پروسه انتشار بروزرسانی بتای اندروید 12 را برای گوشی های پیکسل از ماه May آغاز کرده است . تا به امروز کمپانی های زیادی دست به انتشار نسخه بتای اندروید 12 برای برخی از گوشی های منتخب خود زده اند ، اما همگی آنها اندروید خام و بدون رابط کاربری اختصاصی خود را روانه برخی از گوشی های هوشمندشان کردند .

حال اما شیائومی در حرکتی سنجیده ، اولین نسخه از اندروید 12 را تحت پروژه بتا بر پایه رابط کاربری MIUI برای 4 سری از گوشی های محبوب خود منتشر کرده است . در واقع شیائومی این پروژه را برای گوشی های منتخب سری Mi 11 ( به جز Mi 11 Lite ) ، گوشی های منتخب سری Mi 10 ( به جز Mi 10 Lite ) ، گوشی های سری Mi 10T و گوشی Redmi K30S Ultra در دسترس کاربران قرار داده است .

البته بد نیست اشاره کنیم شیائومی تنها چند روز پس از عرضه نسخه بتای اندروید 12 برای گوشی های پیکسل ، این بروزرسانی را به صورت داخلی برای گوشی های Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra منتشر کرده بود ، اما با توجه به اینکه دسترسی به این نسخه بسیار محدود بود ، هم اکنون با لیست گوشی هایی که در فوق اشاره شد ، این برنامه ادامه پیدا میکند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا