شیائومیگجت های هوشمند

شیائومی از ساعت مقرون به صرفه Haylou RS3 پرده برداشت .

زیرمجموعه هایلو در طی سال های اخیر تحرکات بسیار مثبتی از خود نشان داده است و میتوان گفت حتی در بازار کشورهایی مثل ایران نیز ، هم اکنون بر سر زبان ها افتاده است . این زیرمجموعه از شیائومی که به تولید محصولات مقرون به صرفه با ویژگی ها و امکانات خوب شهرت دارد ، حالا دست به معرفی جدیدترین محصول خود با نام RS3 زد ، که یک ساعت هوشمند دایره ای شکل است .

نکته جالب اینجاست که این ساعت هوشمند در برابر قیمت رقابتی به قابلیت مکان یابی اختصاصی ، سنسور سنجش میزان اکسیژن خود ، 14 حالت ورزشی و ضد آب تا عمق 50 متری مجهز است . این محصول که برچسب قیمتی 70 دلاری بر آن خورده است ، از لحاظ شکل ظاهری نیز یک محصول درجه 1 به چشم می آید ، که قدم مثبتی رو به جلو برای زیرمجموعه هایلوی شیائومی محسوب میشود .

صفحه نمایش این ساعت مدور خمیدگی بسیار زیبایی در حاشیه دارد و جنس بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم است . صحبت از نمایشگر شد ؛ شیائومی برای این ساعت از یک صفحه نمایش 1.2 اینچی AMOLED بهره گرفته است ، که با شیشه 2.5 بعدی پوشیده شده و رزلوشن 390×390 پیکسل را مقابل چشمان کاربر به نمایش بیرون می آورد . بند سیلیکونی این محصول که 22 میلی متری میباشد نیز بسیار با کیفیت به نظر میرسد .

این ساعت هوشمند توانایی ردگیری 24 ساعته ضربان قلب را برای کاربران به ارمغان می آورد و سیستم پایش سلامت این محصول توانایی پایش خواب ، ردگیری قدم های پیموده شده و میزان کالری مصرف شده را دارد . شیائومی برای این محصول از ویژگی های نرم افزاری خوبی چون هواشناسی ، پذیرش و رد تماس های ورودی ، خواندن پیام از پیامرسان های مختلف و … بهره گرفته است .

در بخش باتری ، این محصول به یک باتری 230 میلی آمپر/ساعتی مجهز شده است ، که توانایی خدمت رسانی در حالت نرمال تا 7 روز ، در حالت استفاده از امکانات معقول تا 15 روز و تا 25 ساعت با قابلیت مکان یابی اختصاصی را دارد . این ساعت توانایی فعالیت در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد را دارد و در بحث سازگاری ، با اندروید 4.4 و بالاتر در کنار iOS 8 و بالاتر سازگاری کامل از خود نشان میدهد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا