پوکوشیائومی

ضربه محکم شیائومی در بازارهای جهانی به رقبا : گوشی POCO X3 GT رسماً معرفی شد !

اگر با شیائومی پارس همراه بوده باشید ، میدانید مدت هاست خبرها و شایعات زیادی پیرامون POCO X3 GT به گوش میرسد ، که ما موثق ترین آنها را با شما به اشتراک گذاشتیم . حال ، ساعاتی پیش بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، سرانجام نسخه جهانی Redmi Note 10 Pro 5G معرفی شد ، تا کمپانی های رقیب ضربه محکم جدیدی از شیائومی دریافت کنند .

با توجه به اینکه مشخصات این گوشی با برادر چینی خود یکسان میباشد و تغییر خاصی در آن دیده نمیشود ، صرفاً به بیان کلیات میپردازیم . این گوشی در قسمت مقابل به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزلوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز میباشد . این محصول به سلفی حفره ای 16 مگاپیکسلی در قسمت وسط مجهز میباشد و محافظ صفحه آن ، گوریلاگلس نسل 7 یا Victus میباشد .

این محافظ صفحه نمایش تا کنون صرفاً بر روی پرچمداران مطرح بازار مورد استفاده قرار گرفته است و حرکتی بسیار هوشمندانه از شیائومی برای بازار میانرده های قدرتمند اقتصادی است . در قسمت پشت این گوشی به دوربینی 3 گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی عریض ، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز میباشد ، که حسابی از پس وظایف خود برمی آید .

قلب تپنده این گوشی قدرت خود را از چیپست نام آشنای Dimensity 1100 مدیاتک میگیرد ، که بر اساس معماری 6 نانومتری بنا شده و مجهز به مودمی با پشتیبانی از باندهای کاری نسل 5 یا 5G میباشد . شیائومی این گوشی را در 2 نسخه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه میکند . سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 11 میباشد و رابط کاربری MIUI 12.5 را اجرا میکند .

برای تکمیل شدن یک تجربه شیرین ، شیائومی برای این گوشی از یک باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ فوق سریع 67 واتی اختصاصی بهره گرفته است . سایر امکانات این گوشی نیز شامل بلندگوی قدرتمند استریو که توسط JBL شخصی سازی شده اند ، سنسور اثر انگشت در بدنه کناری و درگاه اینفرارد میباشد . گفتنی است این گوشی در 3 رنگ سفید ، مشکی و آبی از صبح فردا در آسیا ، خاورمیانه ، آمریکای لاتین و آفریقا با قیمت های زیر عرضه خواهد شد :

– نسخه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 299 دلار – حدود 8 میلیون

– نسخه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی = 329 دلار – حدود 8 میلیون و 600

با توجه به اینکه پای POCO X3 GT طی هفته های آتی به کشور عزیزمان ایران خواهد رسید ، نظر شما درباره آن چیست ؟ آیا قصد خرید این گوشی هوشمند را دارید ؟ به نظر شما این گوشی موفقیت POCO X3 Pro را ادامه خواهد داد ؟ مثل همیشه از طریق بخش نظرات منتظر نقطه نظرات گرم شما همراهان همیشگی هستیم …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا