شیائومی

یک موفقیت دیگر : شیائومی بیشترین سهم از بازار گوشی های 5G دنیا را هم کسب کرد !

به نظر میرسد شیائومی پیش از آنچه که فکرش را میکردیم به موفقیت های مد نظرش خواهد رسید . چندی پیش اعلام کردیم این گوشی در اروپا اول شد ؛ چند روز بعد مشخص شد در 3 ماهه دوم 2020 این کمپانی با پشت سر گذاشتن اپل و سامسونگ ، پرفروش ترین برند دنیای گوشی های هوشمند شد و اکنون موفقیت جدیدی برای غول چینی دنیای تکنولوژی رقم خورده است .

بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده از سوی Strategy Analytics ، شیائومی در 3 ماهه دوم سال جاری میلادی توانسته است بیشترین سهم را از بازار گوشی های نسل 5 به دست آورده و با 26 درصد از کل سهام بازار ، در رتبه اول قرار بگیرد . این مؤسسه معتبر توضیح میدهد حدود 95 میلیون گوشی نسل 5 در 3 ماهه دوم سال جاری میلادی فروخته شد ، که 24 میلیون نسخه از آن متعلق به شیائومی میباشد .

همچنین ، گفته میشود در طی 9 سه ماهه گذشته ( 27 ماه گذشته ) ، شیائومی موفق شده است بیش از 70 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و به این ترتیب در مقام سوم ، دقیقاً نزدیک به سامسونگ با 77 میلیون فروش کل قرار بگیرد . اما رتبه اول متعلق به هوآوی با فروش 95 میلیون گوشی نسل 5 است ، که به تدریج در حال از دست رفتن میباشد ، چون این کمپانی فعلاً حق فروش گوشی های 5G را در دنیا ندارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا