بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

شیائومی یک ویژگی جدید به دوربین سلفی رابط کاربری MIUI اضافه کرد .

همانطور که میدانید ، شیائومی هر هفته نسخه ای جدید از رابط کاربری MIUI را تحت پروژه بتا برای کاربران چینی منتشر میکند . این هفته ، شیائومی در آخرین نسخه از رابط کاربری نسخه بتای خود به شماره 21.10.28 ، یک ویژگی بسیار جالب را به دوربین سلفی اضافه کرده است . این ویژگی به صورت اختصاری “دستیار دوربین سلفی” خوانده میشود و یک راهکار جالب ارائه میدهد .

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم ، با این ویژگی زمانی که کاربر در حال تماس تصویری میباشد ، اگر محیط اطرافش کم نور باشد ، بدون در نظر گرفتن نور صفحه نمایش گوشی ، آنرا تا میزانی بالاتر از حد ممکن افزایش میدهد و به این ترتیب تصویر کاربر با روشنایی صفحه کاملاً واضح میشود . البته یک ویژگی دیگر نیز ذیل این گزینه وجود دارد ، که ظاهر کاربر را حین تماس تصویری روتوش میکند .

برخی از سایت های فناوری به اشتباه اذعان میکنند که ویژگی دوم تازه به رابطه کاربری MIUI ( همراه با ویژگی اول ) اضافه شده است ، اما در تصحیح این باور غلط ، باید اشاره کنیم که ویژگی “Beauty For Calls” پیش از این در رابط کاربری گوشی های شیائومی در بخش دیگری وجود داشت . پیش بینی ما این است که به زودی و با اولین بروزرسانی های سیستمی ، این قابلیت به بیشتر گوشی های شیائومی اضافه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا