شیائومیمی

خبر خوش : گوشی Mi Mix 4 و تبلت های Mi Pad 5 در راه بازارهای جهانی !

اگر به خاطر داشته باشید ، اوایل هفته ای که گذشت و دقیقاً چند روز پیش از معرفی Mi Mix 4 ، اعلام شد گوشی مذکور احتمالاً پا به بازارهای جهانی نخواهد گذاشت . با انتشار این خبر که از زبان یکی از مقامات شیائومی نقل شده بود ، بسیاری از طرفداران برند شیائومی دست به اعتراض زدند . حال گویا شیائومی با اعتراض کاربران و استقبالی که از گوشی Mi Mix 4 و تبلت های Mi Pad 5 شد ، تصمیمش را عوض کرده است .

اما داستان چیست ؟ در واقع این خبر توسط یکی از درزدهندگان مشهور دنیای فناوری به دست ما رسیده است . وی اذعان میکند گوشی Mi Mix 4 و تبلت های Mi Pad 5 را در لیست محصولات تأیید شده توسط گوگل مشاهده کرده است . همانطور که قبلاً اشاره کرده بودیم ، دریافت تأییدیه از گوگل برای گوشی هایی که در چین معرفی میشوند علاوه بر اینکه ضروری نیست ، انجام هم نمیشود !

به دلیل اینکه گوگل به صورت یکطرفه کمپانی های چینی را در این زمینه محدود کرده است و به این ترتیب هیچ برندی نمیتواند از لحاظ قانونی محصولات خود را در کشور چین با سرویس های گوگل عرضه کند . پس وقتی این محصولات در لیست گوگل دیده شده و موفق به کسب تأییدیه های لازم شده اند ، نزدیک بودن به زمان معرفی نسخه جهانی آنها را نوید میدهد .

البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که دریافت تأییدیه های لازم به صورت قطعی مبین معرفی گوشی های مذکور در بازارهای جهانی نیست ، اما میتواند به معنای معرفی و عرضه آنها خارج از بازار چین و محدود به یک یا چند کشور دیگر باشد . علی ایحال به نظر میرسد با توجه به استقبال کاربران ، شیائومی به فکر معرفی این محصولات خارق العاده برای بازارهای جهانی افتاده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا