شیائومیمحتوای ویدئویی شیائومیمیویدئو

تماشا کنید : جعبه گشایی رسمی Mi Mix 4 شیائومی در یک دقیقه !

شیائومی اخیراً گوشی می میکس 4 را با تکنولوژی های خارق العاده ای برای بازار کشور خانگی خود چین معرفی کرد . همانطور که میدانید ، این محصول اولین تلاش شیائومی برای ورود به صنعت بزرگی است که قطعاً آینده گوشی های هوشمند را متأثر خواهد کرد . تکنولوژی سلفی پنهان زیر صفحه نمایش تا کنون در مرحله آزمایشی قرار داشت ، اما شیائومی با Mi Mix 4 آنرا به جهانیان معرفی کرد .

در ویدئوی جعبه گشایی رسمی این گوشی ، میتوانیم علاوه بر محتویات جعبه Mi Mix 4 ، نگاهی کلی به طراحی منحصر به فرد این گوشی هوشمند داشته باشیم . شیائومی برخلاف سری گوشی های Mi 11 که بدون شارژر در داخل جعبه عرضه شدند ، برای Mi Mix 4 جعبه ای بسیار بزرگ طراحی کرده است تا شارژر غول پیکر 120 واتی در دل آن به خوبی جای بگیرد .

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم Mi Mix 4 اولین گوشی هوشمند دنیا با چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون +888 میباشد . این گوشی در 2 نسخه با حافظه های رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 تا 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد . شیائومی برای این گوشی از یک باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی سیمی و 50 واتی بیسیم بهره گرفته است . بهتر است سخن کوتاه کنیم و شما را به تماشای این ویدئوی جذاب دعوت کنیم …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا