سایر محصولاتشیائومی

گزارش : تبلت های Mi Pad 5 توانایی های جدیدی از خود بروز دادند !

شیائومی پس از سال ها تحقیق ، دست به معرفی اولین گوشی تاشونده خود با نام Mi Mix Fold زد ، که با اقبال بینظیر کاربران مواجه گردید . چند ماه پس از عرضه ، شیائومی با انتشار یک بروزرسانی بسیار مهم ، یک قابلیت بسیار جذاب را به این گوشی اضافه کرد تا Mi Mix Fold تبدیل به یک کامپیوتر شخصی قابل حمل شود ! حال این ویژگی گویا بر روی تبلت های Mi Pad 5 نیز قابل اجراست .

بر اساس گزارش یکی از منابع بسیار موثق ، تبلت های Mi Pad 5 هم توانایی اجرای نرم افزار Pocket PC را دارند . اما این برنامه دقیقاً چه کاری انجام میدهد ؟ در واقع با اجرای این برنامه ، گوشی هوشمند تاشونده یا اکنون تبلت های شیائومی ، صاحب رابط کاربری خاصی شبیه به ویندوز مایکروسافت میشوند . یعنی ، شما هم منوی استارت دارید ، هم نوار وظیفه و هم کنترل سنتر !

اما اینها تنها ویژگی های نرم افزار Pocket PC شیائومی نیستند . با این نرم افزار کاربر میتواند به 2 ویژگی بسیار مهم در کامپیوترهای شخصی نیز دسترسی پیدا کند . ویژگی اول ، پنجره های کنار هم و ویژگی دوم ، قابلیت کشیدن و رها کردن ( Drag & Drop ) ویندوز میباشد ، که کار کاربران را بسیار آسان میکند . از آنجایی که منبع خبری ما هیچگونه باگی را در اجرای این نرم افزار تجربه نکرده است ، امید میرود این برنامه با بروزرسانی های آتی به صورت رسمی به تبلت های Mi Pad 5 نیز راه پیدا کند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا