بروزرسانی های نرم افزاریشیائومیمی

آخرین گوشی سری K هم موفق به دریافت بروزرسانی MIUI 12.5 شد .

شیائومی 2 سال پیش اولین گوشی های هوشمند از سری K را با نام K20 و K20 Pro معرفی کرد . این سری بعداً صاحب نسخه ای Premium هم شدند . تا به این لحظه نسخه های Pro و Premium موفق به دریافت بروزرسانی MIUI 12.5 در ماههای گذشته شدند ؛ حال نوبت به کوچکترین عضو این خانواده ، گوشی محبوب و بسیار پرفروش Redmi K20 رسیده است .

این گوشی هوشمند تا به امروز موفق به تجربه 2 ویرایش بزرگ از رابط کاربری MIUI در کنار اندروید شده است . حال ، شیائومی بروزرسانی جدید این گوشی را که بر پایه MIUI 12.5 میباشد برای آن منتشر کرده است . این بروزرسانی هم اکنون با شماره ساخت “V12.5.1.0.RFJCNXM” برای نسخه چین در دسترس قرار دارد ، اما به زودی به دست سایر مناطق این گوشی که در ایران به فروش رسیده اند نیز خواهد رسید .

البته این بروزرسانی هم اکنون در فاز اول انتشار میباشد و تا پایان هفته جاری به دست کاربران چینی خواهد رسید . گفتنی است به دلیل عرضه این گوشی در برخی کشورهای دنیا به عنوان Redmi K20 و Mi 9T ، هر دو گوشی احتمالاً به صورت همزمان این بروزرسانی را در ایران دریافت خواهند کرد . در پایان ، بد نیست اشاره کنیم که این گوشی احتمالاً MIUI 12.5 Enhanced و MIUI 13 را نیز دریافت خواهد کرد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا