شیائومیمی

اختصاصی : اولین تصاویر از سری گوشی های Mi 11T را مشاهده کنید !

سری گوشی های T نسخه ای مقرون به صرفه از گوشی های سری Mi شیائومی هستند ، که معمولاً هر سال در 2 نسخه استاندارد و حرفه ای معرفی میشوند . همانطور که پیشتر در شیائومی پارس خواندید ، غول چینی دنیای تکنولوژی مراسم بسیار بزرگی را برای 15 سپتامبر ( 24 شهریور ) برنامه ریزی کرده است ، که در آن سری گوشی های Mi 11T معرفی خواهند شد .

حال ، 2 هفته پیش از آعاز کنفرانس مطبوعاتی شیائومی ، اولین تصاویر از این سری گوشی ها به بیرون درز پیدا کرده است . منبع خبری ما اشاره میکند این تصاویر مربوط به نسخه Pro گوشی های سری Mi 11T هستند ، اما بدیهی است نسخه استاندارد همچون نسل های قبل ظاهری شبیه به نسخه حرفه ای دارد ، اما در باطن با آن متفاوت میباشد .

در این تصاویر رندرهای زیادی از سری گوشی های Mi 11T در کنار یک عکس واقعی منتشر شده است . این تصاویر دقیقاً بر اساس شایعاتی است که در طی هفته های گذشته برای شما پوشش دادیم . بر اساس تصاویر اینطور میتوان قضاوت کرد که Mi 11T Pro به دوربینی 3 گانه با فوکوس لیزری و سلفی حفره ای در قسمت وسط مجهز است . سنسور اصلی این گوشی نیز بر اساس اطلاعات موجود در تصویر 108 مگاپیکسلی خواهد بود .

در تصویری دیگر همانطور که میتوانید مشاهده کنید ، این سری گوشی ها علاوه بر تغییر پنل صفحه نمایش از LCD به OLED ، هنوز به سنسور اثر انگشت در بدنه کناری همچون نسل قبل مجهز هستند . بر اساس شایعات پیشین ، این سری گوشی ها به صفحه نمایشی 120 هرتز ، چیپست اسنپدراگون 888 و باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی مجهز خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا