شیائومیمی

اولین 250 مگاپیکسلی دنیا : سری گوشی های Mi 12 به 2 سنسور اصلی دوربین مجهز خواهند شد !

چند روز پیش سامسونگ پرده از اولین سنسور 200 مگاپیکسلی دنیا با نام ISOCELL HP1 برداشت و گفتیم احتمالاً اولین گوشی دنیا با این سنسور دوربین ، سری گوشی های Mi 12 یا به عبارت دیگر Xiaomi 12 خواهند بود . در خبر مربوط به معرفی این سنسور خارق العاده گفتیم این محصول هم اکنون به دست یک یا چند کمپانی گوشی سازی بزرگ دنیا رسیده است ، اما ماهیت آنها مشخص نیست .

حال از چین خبر رسیده است که شیائومی یکی از دریافت کنندگان این سنسور برای تست در محصولات آینده خود میباشد . طبق سنت هر سال ، شیائومی در واپسین روزهای سال جاری میلادی یا اولین روزهای سال آینده میلادی دست به معرفی پرچمدار جدیدش خواهد زد و اینطور که مشخص است ، با یک سوپر کمرافون مواجه هستیم ، چون گویا برای اولین بار شیائومی قصد استفاده از 2 سنسور پرچمدار را برای گوشی آینده اش دارد .

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده از سوی یک منبع بسیار موثق ، پرچمدار بعدی شیائومی به دو سنسور 200 و 50 مگاپیکسلی سامسونگ به عنوان سنسورهای اصلی دوربین مجهز خواهد شد . البته این منبع خبری اشاره میکند شیائومی همچنان از سنسورهای 64 و 108 مگاپیکسلی در گوشی های میانرده و شبه پرچمدارش بهره خواهد گرفت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا