شیائومی

تماشا کنید : تصاویر و اولین تیزر ویدئویی Xiaomi CIVI رسماً منتشر شد !

دیروز طی خبری اعلام کردیم شیائومی در روز 27 سپتامبر ( 5 مهر ) قصد دارد پرده از گوشی جدید تحت عنوان Xiaomi CIVI پرده بردارد . حال که تنها چند روز تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده است ، علاوه بر انتشار تصاویر بسیار زیادی از این محصول ، شیائومی رسماً اولین تیزر ویدئویی این گوشی هوشمند را نیز منتشر کرد تا به شایعات پیرامون ظاهر این گوشی پایان بدهد .

بر اساس این تیزر ویدئویی که رسماً توسط شیائومی منتشر شده است ، گوشی Xiaomi CIVI رقیبی جدی برای گوشی های Vivo S و Oppo Reno میباشد . پس با توجه به رقبا ، این گوشی در 2 بخش قهرمان خواهد بود : دوربین و طراحی . بر اساس ویدئو و تصاویر منتشر شده ، همانطور که مشاهده خواهید کرد این گوشی به سیستم دوربینی 3 گانه با آرایش مستطیلی مجهز خواهد شد .

در ویدئوی منتشر شده شاهد صفحه نمایش از 2 طرف خمیده و بسیار جذاب این محصول هستیم ، که از شیشه AG بهره میبرد . اینطور که گفته میشود این گوشی از فریمی فلزی بهره میبرد ، که رنگ آن طلایی است و تلفیقی جالب با رنگ بدنه پشتی ( آبی طیف رنگ ) ایجاد میکند . این گوشی به دکمه های فیزیکی کم و زیاد کردن صدا و پاور در سمت راست ؛ پورت USB نوع C ، بلندگوی اول ، میکروفون اصلی و درگاه سیمکارت در قسمت پایین ؛ و نهایتاً میکروفون دوم ، درگاه اینفرارد و بلندگوی دوم در قسمت فوقانی مجهز شده است .

اینطور که مشخص است ، این گوشی از صدای Dolby Atmos بهره میبرد ، چون برند آن در قسمت فوقانی گوشی جا خوش کرده است . شیائومی هنوز صحبتی درباره مشخصات این گوشی هوشمند نکرده است ، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع بسیار موثق ، Xiaomi CIVI دارای قطری 6.98 میلی متری و وزنی 166 گرمی است . تیزر این گوشی را میتوانید به صورت اختصاصی در ذیل تماشا کنید …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا