بلک شارکشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

شیائومی از گوشی Black Shark 4S Gundam نسخه محدود پرده برداشت .

همانطور که در مطلب پیش خواندید ، شیائومی عصر امروز پرده از گوشی های بلک شارک 4S برای بازار کشور خانگی خود ، چین برداشت . این سری شامل 2 گوشی بلک شارک 4S و بلک شارک 4S پرو میباشد ، که با داشتن امکاناتی بینظیر و قیمتی بسیار رقابتی ، قطعاً آینده ای روشن خواهند داشت . در مطلب معرفی این گوشی ها گفتیم شیائومی نسخه ای محدود از بلک شارک 4S را تحت عنوان BlackShark 4S Gundam Limited Edition نیز معرفی کرده است ، که در ادامه به بررسی فلسفه آن خواهیم پرداخت . با شیائومی پارس در این مطلب اختصاصی و کوتاه همراه باشید …

گوشی BlackShark 4S Gundam در واقع حاصل همکاری مشترک شیائومی با هلدینگ Bandai Namco میباشد . این گوشی اولین نسخه محدود در دنیا نیست و پیش از این در سال 2019 ، کمپانی اوپو نیز محصولی مشترک را با Bandai Namco معرفی کرده بود . گوشی BlackShark 4S Gundam از ظاهری کلاسیک با رنگ های سفید ، قرمز و آبی بهره میبرد .

جالب است بدانید حتی در داخل این گوشی نیز شیائومی یک Theme اختصاصی با تصویر پس زمینه ، آیکن ها و بوت انیمیشن همگام با طراحی قسمت پشت این گوشی در دسترس کاربران قرار داده است . شیائومی حتی کاور محافظ داخل جعبه این گوشی را نیز با طرح اختصاصی Bandai Namco مزین کرده است ، اما به دلیل حرمت کابل و شارژ 120 واتی ، خبری از طراحی خاص نیست !

جعبه این گوشی نیز طراحی خاصی دارد ، اما داخل جعبه به جز موارد گفته شده هیچگونه استیکر یا مجموعه خاص اضافی نیست . جالب اینجاست که شیائومی اولین ایرباد گیمینگ بلک شارک و خنک کننده مغناطیسی جدید این سری را نیز با طرح Gundam در دسترس علاقه مندان قرار داده است و علاقه مندان به انیمه مذکور میتوانند با گوشی بلک شارک خود این محصولات را نیز تهیه کنند .

در باب قیمت نیز باید اشاره کنیم BlackShark 4S Gundam تنها در یک نسخه با حافظه رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 3.499 یوآن ( 543 دلار ) عرضه خواهد شد ، که با نسخه معمولی همسان خود تنها 30 دلار فرق قیمتی دارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا