ردمیشیائومی

گزارش اختصاصی : رؤیایی ترین مراسم معرفی گوشی های سری Redmi Note در راه است !

به نظر میرسد که شیائومی حسابی خود را برای مراسم 28 اکتبر آماده کرده است و قرار است این مراسم رؤیایی ترین مراسم تاریخ سری گوشی های ردمی نوت باشد ! دلیل این موضوع به تیزرهای جدید منتشر شده از گوشی های سری ردمی نوت 11 برمیگردد ، که ما را حسابی در شک فرو برده است . در این گزارش قصد داریم درباره ویژگی های جدید گوشی های سری ردمی نوت 11 و نسل دوم ساعت ردمی در کنار قیمت آنها با شما سخن بگوییم . با شیائومی پارس در ادامه همراه باشید …

ساعاتی پیش 2 گوشی با اسم های رمز 21091116C و 21091116UC در دیتابیس Geekbench ظاهر شدند . نکته جالب اینجاست که بر اساس اطلاعات موجود ، هر دو گوشی به چیپستی از سری Dimensity مدیاتک مجهز هستند . این 2 گوشی با اسم درون سازمان Pissarro و PissaroPro شناخته میشوند و به صورت قطع 2 محصول از خانواده گوشی های Redmi Note 11 هستند . بنچمارک این محصولات اشاره میکند که هر 2 محصول به چیپست MT6877T مجهز هستند ، که به چیپ گرافیکی Mali-G68 MC4 تجهیز شده است .

این چیپست دقیقاً Dimensity 920 مدیاتک میباشد ، که در این تست های بنچمارک بر روی گوشی های مذکور قرار گرفته است و با 8 گیگابایت حافظه رم و اندورید 11 مورد آزمایش قرار میگیرد . ماه گذشته گوشی های مذکور موفق به دریافت مجوزهای 3C نیز شده بودند . در تأییدیه های اشاره شده ، گوشی 21091116C به شارژ 67 واتی مجهز شده بود و گوشی 21091116UC با شارژ 120 واتی موفق به کسب تأییدیه های لازم شده بود . با این حساب میتوانیم حدس بزنیم که این 2 گوشی احتمالاً با نام های Redmi Note 11 Pro و Redmi Note 11 Pro Plus معرفی خواهند شد .

البته تا حدودی این مشخصات امروز تأیید شدند . شیائومی در آخرین تیزرهای منتشر شده از گوشی های سری ردمی نوت 11 ، ساعاتی پیش تأیید کرد حدأقل یکی از گوشی های این سری به شارژ 120 واتی مجهز خواهد شد . در کنار این موضوع ، شیائومی تأیید کرد که گوشی های این سری به تراشه NFC ، جک 3.5 میلی متری صدا ، وایفای 6 ، بلوتوث 5.2 و موتور ویبره حرفه ای مجهز خواهند شد . همچنین ، به نظر میرسد گوشی Redmi Note 11 Pro Plus به باتری 2 گانه و سیستم خنک کننده آبی بسیار پیشرفته ای نیز مجهز خواهد شد .

شیائومی حتی رزرو این سری گوشی ها را در عمده فروشی JD نیز باز کرده است و کاربران میتوانند با پرداخت 100 یا 200 یوآن ( بسته به گوشی مد نظر ) پیش پرداخت داشته باشند ، تا به محض معرفی گوشی مورد نظر ، محصول آنها وارد لیست پیش خرید شود و به عنوان اولین محصولات به دستشان برسد . از طرفی ، ساعت Redmi Watch 2 نیز در سایت JD رؤیت شده است و قیمت آن 399 یوآن یا 63 دلار قید شده است .

چند روز پیش شیائومی تأیید کرده بود که این ساعت هوشمند به صفحه نمایشی 1.6 اینچی با پنل AMOLED مجهز خواهد شد و قطعاً در آن شاهد بهره گرفتن از سنسور ضربان قلب ، سنسور سنجش میزان اکسیژن خون ، مکان یاب (GPS) ، سیستم پایش خواب و قابلیت ضد آب بودن خواهیم بود . گفته میشود این ساعت هوشمند در 3 رنگ مشکی ، استخوانی و آبی عرضه خواهد شد ، اما قطعاً دستبندهایی در رنگ های دیگر برایش عرضه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا