ردمیشیائومی

شیائومی ضمن رونمایی از رنگ جدید ، اطلاعاتی از دوربین گوشی های Redmi Note 11 منتشر کرد .

تنها دو روز تا مراسم رونمایی گوشی های جدید سری ردمی نوت باقی مانده و شیائومی آرام آرام در حال رونمایی کردن از ویژگی های برتر محصولات این سری است . تا به این لحظه ما 2 رنگ از گوشی های سری ردمی نوت 11 دیده ایم ؛ یک رنگ سبز و یک رنگ بنفش ( یاسی ) . اما دقایقی پیش شیائومی از سومین رنگ گوشی های این سری رونمایی کرد و حالا میدانیم با یک رنگ سفید صدفی با طیف رنگ مواجه خواهیم بود .

همچنین ، در تیزری دیگر ، شیائومی رسماً اعلام کرد که گوشی Redmi Note 11 Pro به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد . در تیزر منتشر شده باز هم میتوانیم آرایش دوربین 3 گانه این محصول را مشاهده کنیم . هر چند شیائومی درباره اطلاعات دوربین سایر گوشی های این سری حرفی به میان نیاورده است ، اما پیش بینی میشود نسخه +Pro نیز به همین سیستم دوربین مجهز شود .

از طرفی ، بر اساس شایعات استنباط میشود که نسخه استاندارد گوشی های این سری ، Redmi Note 11 ، به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و 2 سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر مجهز شود . جالب است بدانید زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، شیائومی با انتشار تیزر جدیدی تأیید کرد گوشی Redmi Note 11 Pro به چیپست Dimensity 920 مدیاتک مجهز خواهد شد ، که در نسخه 9 نرم افزار AnTuTu از خود امتیازی بسیار خوب را به جای گذاشته است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا