بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

شیائومی ویژگی “Smart Toolbox” را به رابط کاربری MIUI اضافه کرد .

اینطور که به نظر میرسد شیائومی کمر همت بسته است تا MIUI 13 را به بهترین و کامل ترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود تا به امروز تبدیل کند . غول چینی دنیای تکنولوژی اخیراً ویژگی جدیدی را در بیلدهای بتای هفتگی با نام Front Camera Assistant اضافه کرده بود . حال از چین گزارش رسیده است که ویژگی جدیدی به رابط کاربری محبوب MIUI با نام Smart Toolbox اضافه شده است ، که مدت ها انتظارش را میکشیدیم .

اگر بخواهیم این ویژگی را توصیف کنیم باید به یکی از بزرگان دنیای تکنولوژی سر بزنیم . سامسونگ به عنوان اولین کمپانی دنیا ، صفحات نمایشی با خمیدگی در دو طرف را سال ها پیش معرفی کرده بود و کمی بعد ، با انتشار یک بروزرسانی ویژگی بسیار جالبی را به پنل گوشی های خمیده با نام Edge Panel افزود . این ویژگی کم کم به گوشی ها و تبلت های با صفحه نمایش تخت سامسونگ هم حتی رسید .

حال شیائومی در حرکتی بسیار جالب ، این ویژگی را در آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI به گوشی های خود آورده است . با این ویژگی کاربران 3 گزینه در دسترسشان قرار میگیرد : یا میتوانند همیشه به این پنل به صورت مستیم دسترسی داشته باشند ؛ یا میتوانند فقط هنگام تماشای ویدئو به این پنل دسترسی پیدا کنند ؛ و یا میتوانند صرفاً در حالت بازی کردن از آن بهره ببرند .

با فعالسازی این ویژگی کاربران میتوانند به صورت مستقیم به نرم افزارهای سنجاق شده و ویژگی های خاصی هنگام بازی و ویدئو دسترسی داشته باشند . همانطور که اشاره کردیم ، این ویژگی فعلاً در آخرین نسخه بتای هفتگی رام چین رؤیت شده است و قطعاً تا رسیدنش به فاز عملیاتی ( انتشار برای عموم ) فاصله دارد . البته پیش بینی میشود شیائومی این ویژگی های خاص را برای MIUI 13 نگاه دارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا