پوکوشیائومی

رسمی : گوشی POCO F3 صاحب نسخه ای جدید شد !

اگر با ما همراه بوده باشید ، حتماً در جریان هستید که شیائومی عصر دیروز پرده از گوشی POCO M4 Pro 5G برای بازارهای جهانی برداشت . صبح دیروز پیش بینی کرده بودیم که شیائومی در مراسم عصر دیروز پرده از نسخه جدید POCO F3 خواهد برداشت ، که اینچنین شد . متأسفانه شایعات پیش از مراسم اشاره به گوشی هوشمندی با نام POCO F3 Pro داشتند ، که در خبر مذکور هم گفتیم تا انتشار خبرهای رسمی منتظر بمانید .

همانطور که در ابتدای این خبر اشاره کردیم ، شیائومی نسخه ای جدید از گوشی POCO F3 را در مراسم دیروز معرفی کرد ، که تنها تفاوتش با نسخه های قبلی در رنگ آن میباشد . در واقع یک رنگ نقره ای به مجموعه رنگ های بسیار زیبای سفید ، مشکی و آبی این گوشی هوشمند اضافه شده است و حالا گوشی مذکور در 4 رنگ در دسترس کاربران و علاقه مندان به این گوشی قرار دارد .

بر اساس اعلام رسمی شیائومی ، این رنگ از گوشی POCO F3 در 2 نسخه 128/6 و 256/8 با قیمت های 299 و 329 یورو عرضه خواهد شد . تاریخ عرضه این نسخه نیز فردا ، 11 نوامبر 2021 ( 11.11 ) اعلام شده است و کاربران میتوانند به سادگی این نسخه را وبسایت رسمی پوکو یا خرده فروشی های آنلاین تهیه کنند . در ضمن ، پیش بینی میشود این رنگ از گوشی محبوب POCO F3 به زودی وارد کشور عزیزمان ایران نیز بشود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا